bergen Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Hjelp!!! Jeg sitter å prøver å formatere c disken på maskina, men d er ikke bare bare... Jeg bruker windows XP.. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg enkelt kan gjøre dette?? :-? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Hvis du bruker FAT32 filsystem kan du formatere fra en standard Windows 98 oppstart-diskett. Men, hvis du bruker NTFS har du 2 andre muligheter: 1. Boot opp Windows XP plata og formater der. 2. Bruk et 3. part program (F.eks. PartitionMagic). Ble du noe klokere? :-? Lenke til kommentar
bergen Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 Hvis du bruker FAT32 filsystem kan du formatere fra en standard Windows 98 oppstart-diskett.Men, hvis du bruker NTFS har du 2 andre muligheter: 1. Boot opp Windows XP plata og formater der. 2. Bruk et 3. part program (F.eks. PartitionMagic). Ble du noe klokere? :-? Klok blir jeg nok aldri Har prøvd flere ganger med xp plata, men d vil den ikke. Har gjort dette før uten problemer men ikke i dag.... Partition Magig- er det en program jeg kan laste ned? i såfall, har du en adresse hvor jeg får tak i den? Takk for all hjelp Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Klok blir jeg nok aldri :-(Har prøvd flere ganger med xp plata, men d vil den ikke. Har gjort dette før uten problemer men ikke i dag.... en feilmelding hadde hjulpet betraktelig: hvorfor får du ikke formatert med xp installasjonscd? Partition Magig- er det en program jeg kan laste ned? i såfall, har du en adresse hvor jeg får tak i den? partition magic koster i utgangspunktet penger, men du kan laste det ned som freeware - men der har du begrenset bruk og programmet vil ikke hjelpe deg før du kjøper det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå