rolvs Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Hei! Har en laptop (Asus aspire 5930) med en dårlig vifte jeg skulle byttet. Men problemet er at jeg har ødelagt skruene så det er umulig å få opp dekselet under maskinen. Er så myke, og jeg har nok brukt litt feil størelse når jeg har åpnet den for å fjerne støv en del ganger. Noen som har noen gode tips? Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Er du litt nevenyttig borrer du fint hode av skruene. Viss du har vett nok i hue til å ikke borre for langt vil det også stikke opp litt av skruen så du kan skru de ut for hånd når deksel er av. Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 15. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2013 Har tenkt på det, men er ikke det litt risikabelt? Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Har tenkt på det, men er ikke det litt risikabelt? Selvsagt. Viss du bare beiner til kan du jo borre hull tvers gjennom maskinen. :-) Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Er ikke mange andre muligheter når du har ødelagt skruene. Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Kjøp gerber bor med gull farget tupp, de er gode. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 En dremel vil gjøre jobben rimelig greit, med smal hodeskive. Vær forberedt på at du vil være nødt til å herpe mye av dekselet for å trenge dypt nok gjennom. Hvis du er heldig greier du å risse inn spor slik at du enda kan skru skruene ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå