Snegle-parsienne Skrevet 15. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2013 Heihei!, Krise Krise!! På torsdag er det vinterball på skolen og jeg har ikke PEILING på hva jeg skal ha på meg! Nevner bare i samme slengen at jeg prøver å se bra ut for ei sinnsykt fin jente! Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2013 Vil anta at dress er normalen, eller? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 15. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2013 Navy dress, brune sko, hvit skjorte Lenke til kommentar
vapudu Skrevet 15. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Er nok dress, ja. Ville gått for en mørk farge, som navy eller charcoal. Sier det selv om det er åpenbart; det aller viktigste er at den passer deg godt. Endret 15. januar 2013 av vapudu Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 15. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2013 Adam og Eva drakt Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 16. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2013 En mørk dress som sitter, ordentlige pensko i en mørk farge, aller helst svart, hvit skjorte, hvitt lommetørkle og et solid slips(dvs. et slips av god kvalitet som ikke trekker for mye oppmerksomhet). Vær heller litt diskret i klesveien, ikke skill deg så voldsomt ut, og ta dama på sjarmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå