Snegle-parsienne Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Hei folkens! Om ca. 1 måneds tid har samboeren min bursdag og jeg vil så veldig gjerne ta hun med 1 uke til utlandet ! Men hvor?? Vær så snill å hjelp meg med å finne et fint sted, der det er sol og varme! Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Honning_Nisse Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Hmmmm, har du noen gang prøvd pirates of the carribean ? Lenke til kommentar
Snegle-parsienne Skrevet 15. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2013 Haha, ja du Carribien øyene er en kjempe god ide! Tusen takk, kom gjerne med flere forslag! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Feilpost Endret 15. januar 2013 av Mr D 1 Lenke til kommentar
Snegle-parsienne Skrevet 15. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2013 Hei, er litt rot med dette ja, høres rart ut, men sønnen min skriver på trådene om prøve og skoleball.Han kommer til å gjøre prøven hjemme i og med at han er syk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå