Hansien Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Det er bare dere som aldri har opplevd noe slikt før. Jo, i grisefylla en gang så pratet jeg med en elg som kun jeg så var der. Så det spørs om denne elgen var død og ville ha kontakt med meg for en eller annen grunn. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Nå er jo ikke TS full da Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Nei, men muligens jeg må være påvirket av alkohol for å ha kontakt med de døde? Hvem vet? 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Du kan godt du, men jeg vet om en dag du skal skifte mening! Du stiller deg i en lang gruppe med idioter som har sagt det samme. Flesteparten døde uten at noe skjedde. Nå er jo ikke TS full da Det vet jo ikke du noe om, men som vanlig er du raskt ute med å komme med påstander om noe du ikke vet noe om. Dine ord blir ikke tatt seriøst. Først og fremst fordi det ikke ligger noen tyngde bak dem. Endret 16. januar 2013 av Abigor Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hvorfor skal TS Være full i 2 og en halv dag? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hvorfor skal TS Være full i 2 og en halv dag? Så du mener at siden jeg var full i øyeblikket jeg pratet med den døde elgen så er det svada? Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 og folk klager på at jeg skriver tull, dette emnet blir jo ass poundet nå, stakkars Misa Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hvorfor skal TS Være full i 2 og en halv dag? Hvorfor skal noen rockestjerner være fulle i et helt tiår? Du som krydrer virkeligheten med så mye fantasi klarer sikkert å finne på noe. 1 Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Ok, da kan det være djevelen som vil lure deg, men er du kristen og anser du deg selv for å være en fiende av djevelen? Jeg tror nå faktisk ikke at hun har så store psykiske problemer, men det er henne at hun har kontakt med demoner og lignende for å bryte henne/hun ned. Det er bare dere som aldri har opplevd noe slikt før. Er det mulig å være tykkere i huet? Å påstå at det faktisk finnes demoner og såkalte "spøkelser" blir det samme som å påstå at jorda er flat, noe forøvrig Kristendommen ikke er helt ukjent med. Hvis du har "opplevd" noe slikt selv så har du hatt halisuasjoner. Religiøst pakk, faen ikke rart at mange folk her i verden tror at de hører det ene eller andre når de blir foret slik idiotisk faenskap. 4 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Det er lite som minner meg like godt på hva som faktisk er problemet med religion som det denne tråden gjør. 5 Lenke til kommentar
O3K Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Så du vil at denne guden skal hjelpe deg. Denne guden som vet om absolutt alt du måtte foreta deg av synder, men som faktisk må bli fortalt at du er i trøbbel, og det av vanlige dødelige mennesker attpåtil. I tillegg er det ikke nok å be selv? Det at flere mennesker hjelper til øker visstnok sjansene for hjelp, som om Gud ikke bryr seg om folk som ikke er populære nok. Endret 16. januar 2013 av O3K 1 Lenke til kommentar
_Irene_ Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Jeg driter i om du tror på meg! Ja, jeg ber til gud og han svarer. Men hvordan i helvete kan jeg vite at det er Gud?? jeg er ikke engang sikker på om de døde prater eller om det er demoner. Ialfall noe er det som prøver å drepe meg. Dette plager meg hver dag. Bare tro jeg gjør dette for morroskyld jeg driter langt i det. Gud er god, han elsker deg og vil deg det beste. Slapp av ;-) Uansett hva det er som plager deg kan Gud fikse det. Demonene, eller hva nå enn det er, har ingen makt ovenfor Gud. Jesus vant jo! Livet vant og døden tapte :-) be om hjelp til Gud. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Jesus ble jo slakta for lenge siden. Hvis du tror gud er god har du ikke lest bibelen. Be til Satan så ordner det seg. Lenke til kommentar
O3K Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Uansett hva det er som plager deg kan Gud fikse det. Han har muligheten til det. Han bare velger å ikke gjøre det. Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Herrehud for en gjeng Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Herrehud for en gjeng Herrehud, all the holiness of cheesus. 1 Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Misa, du burde slutte å lese denne tråden nå. Lykke til videre Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Jeg syns det er logisk at de har klær. de har på seg det siste de hadde på seg. jeg bryr meg ikke hva folk her sier, jeg skal til kirken eller no.. de dreper meg snart om jeg ikke gjør noe. grunnen til at det ikke er det dere mener er fordi antipsykotisk tar det ikke bort!! Det er der forsatt, da må det være noe annet Jeg skjønner at du synes det er logisk, men det finnes ikke logisk. En sjel trenger ikke klær og klær går ikke igjen, samt at klær heller ikke dør. Hvordan skulle de drepe deg? Det finnes mange ulike typer antipsykotica og det er ikke sikkert at du har fått en som hjelper deg. Det samme gjelder for anti-depressiva. Enkelte sorter har ingen effekt på enkelte, mens andre har stor hjelp av dem. Dette er likevel en meningsløs diskusjon og vi kommer ingen vei. Når du heller ikke bryr deg om hva vi her inne mener, med mindre vi sier det du vil høre, så er det også meningsløst å dele meninger. Jeg håper det ordner seg for deg og ønsker deg lykke til. Endret 17. januar 2013 av LiamH 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Han har muligheten til det. Han bare velger å ikke gjøre det. Hva vet du om det? Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Hva vet du om det? Hva vet du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg