Gå til innhold

Kan noen kristne/muslimer be for meg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan godt du, men jeg vet om en dag du skal skifte mening!

Du stiller deg i en lang gruppe med idioter som har sagt det samme. Flesteparten døde uten at noe skjedde.

Nå er jo ikke TS full da ;)

Det vet jo ikke du noe om, men som vanlig er du raskt ute med å komme med påstander om noe du ikke vet noe om. Dine ord blir ikke tatt seriøst. Først og fremst fordi det ikke ligger noen tyngde bak dem.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Ok, da kan det være djevelen som vil lure deg, men er du kristen og anser du deg selv for å være en fiende av djevelen?

 

 

Jeg tror nå faktisk ikke at hun har så store psykiske problemer, men det er henne at hun har kontakt med demoner og lignende for å bryte henne/hun ned. Det er bare dere som aldri har opplevd noe slikt før.

 

Er det mulig å være tykkere i huet? Å påstå at det faktisk finnes demoner og såkalte "spøkelser" blir det samme som å påstå at jorda er flat, noe forøvrig Kristendommen ikke er helt ukjent med. Hvis du har "opplevd" noe slikt selv så har du hatt halisuasjoner. Religiøst pakk, faen ikke rart at mange folk her i verden tror at de hører det ene eller andre når de blir foret slik idiotisk faenskap.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Så du vil at denne guden skal hjelpe deg.

 

Denne guden som vet om absolutt alt du måtte foreta deg av synder, men som faktisk må bli fortalt at du er i trøbbel, og det av vanlige dødelige mennesker attpåtil. I tillegg er det ikke nok å be selv? Det at flere mennesker hjelper til øker visstnok sjansene for hjelp, som om Gud ikke bryr seg om folk som ikke er populære nok.

Endret av O3K
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg driter i om du tror på meg! Ja, jeg ber til gud og han svarer. Men hvordan i helvete kan jeg vite at det er Gud?? jeg er ikke engang sikker på om de døde prater eller om det er demoner. Ialfall noe er det som prøver å drepe meg. Dette plager meg hver dag. Bare tro jeg gjør dette for morroskyld jeg driter langt i det.

Gud er god, han elsker deg og vil deg det beste. Slapp av ;-) Uansett hva det er som plager deg kan Gud fikse det. Demonene, eller hva nå enn det er, har ingen makt ovenfor Gud. Jesus vant jo! Livet vant og døden tapte :-) be om hjelp til Gud.

Lenke til kommentar

Jeg syns det er logisk at de har klær. de har på seg det siste de hadde på seg. jeg bryr meg ikke hva folk her sier, jeg skal til kirken eller no.. de dreper meg snart om jeg ikke gjør noe. grunnen til at det ikke er det dere mener er fordi antipsykotisk tar det ikke bort!! Det er der forsatt, da må det være noe annet

 

Jeg skjønner at du synes det er logisk, men det finnes ikke logisk. En sjel trenger ikke klær og klær går ikke igjen, samt at klær heller ikke dør.

 

Hvordan skulle de drepe deg?

 

Det finnes mange ulike typer antipsykotica og det er ikke sikkert at du har fått en som hjelper deg. Det samme gjelder for anti-depressiva. Enkelte sorter har ingen effekt på enkelte, mens andre har stor hjelp av dem.

 

Dette er likevel en meningsløs diskusjon og vi kommer ingen vei. Når du heller ikke bryr deg om hva vi her inne mener, med mindre vi sier det du vil høre, så er det også meningsløst å dele meninger.

 

Jeg håper det ordner seg for deg og ønsker deg lykke til.

Endret av LiamH
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...