Misamisa Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Hva Misa har, kalles psykose( høre stemmer osv). Jeg går selv på anti-psykotisk medisin og fungerer greit med det. Kontakt lege og fortell problemstillingen så får du hjelp. Vel.. forskjellen på psykose og ikke psykose er at psykose er ikke virkelig. Men de døde/demoner jeg har kontakt med er virkelig. Endret 16. januar 2013 av Misamisa Lenke til kommentar
Misamisa Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2013 Her kommer den biten av meg inn som hater religion. Det TS skriver kan også forklare hvordan religion faktisk oppstår og vedvarer. TS ville ikke snakket om demoner med mindre noen hadde pakket hodet hennes fult av dette tullet til å begynne med. Det å kalle hallusinasjoner for virkelige opplevelser i form av demoner, som er oppdiktede og overnaturlige vesener, er over alle hauger absurd. Dere som sitter her inne og jatter med dette tullet og skremmer TS mer enn det hun allerede har blitt av sine hallusinasjoner, burde skamme dere! Enn hvis hun sa at hun hørte stemmer fra Draugen eller Huldra? Da ville nok dere religiøse her inne som holder med disse demon-teoriene også ment at dette er en psykose, fremfor å begynne å snakke om at "det finnes mye mer mellom himmel og jord..." etc. Hvorfor? Fordi det ikke er de rette oppdiktede og overnaturlige skapningene hun "hører"? Fordi demoner finnes, men ikke Draugen? Bygget på hva? Huldren og Draugen er akkurat like dokumentert og virkelig som demoner! De finnes ikke! TS: Det er bra du er innlagt, for du er alvorlig psykisk syk og du er nå på en plass der du får hjelp. Det du må forstå og holde fast ved er at dette ikke er virkelig. Du drømmer mens du er våken, rett og slett. Det er ingen demoner der! Alt dette du opplever er en del av ditt sykdomsbilde. Du får etter all sannsynlighet medisiner som skal hjelpe deg. Jeg anbefaler deg likevel å snakke med personalet slik at de kan sette i gang tiltak for å hjelpe deg ytterligere. Med tanke på at du har tilgang til internett i din tilstand, så bør personalet få vite mer om hva du opplever. Du bør skjermes en stund fremover slik at du får ro og fred til å bli bedre. Det foregår nok i psykosen din nå til at du trenger enda flere inntrykk fra internett, mennesker og TV. Personalet du har rundt deg kan dette godt og du er ikke den første eller den siste til å oppleve dette. Snakk med dem og la dem hjelpe deg. Ikke hør på mennesker som prøver å bekrefte at det du opplever er reelt, selv om du opplever det slik. En slik angst vil bare forsterke psykosen. Hold fast ved at dette er en drøm og den går over. Angsten alene ved å oppleve det du nå opplever er vanskelig nok, så snakk med de som jobber der, slik at du også får hjelp til å roe deg ned. Det er ikke en del av et sykdomsbilde. Alle sykliggjør det helt. Til og med psykologen sykliggjør det helt sinnsykt. Jeg er ikke syk. Jeg har bare vanlig kontakt med de døde. Det er helt normalt. Mange mediumer har jo det Lenke til kommentar
Misamisa Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2013 Feil, jeg spurte hva som gjorde henne viktig for de døde, hvorfor de vil ha henne. Les riktig! Ja, jeg synes det er morsomt at folk poster slik på nettet Jeg var ikke sikker på om hu snakket sant, men Jeg har bedt for henne for sikkerhets skyld, og jeg spør derfor om hvordan det går nå ja Hvordan det går? Det går til helvete. tror jeg burde dra til en kirke eller noe sånt. Vet ikke om jeg klarer å stå imot de døde så mye lenger.. det er forferdelig fordi jeg vil ikke dø. men de presser meg. og hvorfor er det nesten ingen i denne tråden som svarer på det jeg spurte om? Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 tror jeg burde dra til en kirke eller noe sånt Du har retten til å spør etter et prestebesøk, det er det minste de på asylet kan ordne Lenke til kommentar
RWS Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Du har retten til å spør etter et prestebesøk, det er det minste de på asylet kan ordne For hva? For å sylte seg enda lenger ned i sin allerede syke fantasi? Skjerp deg er du snill, det er ikke mer fantasier og påstander hun trenger, det er skikkelig hjelp! 3 Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Jeg tror hun selv skal få velge hva hun trenger (men når hu nevnte kirke så nevnte jeg prest) Endret 16. januar 2013 av Epic Score Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Vel.. forskjellen på psykose og ikke psykose er at psykose er ikke virkelig. Men de døde/demoner jeg har kontakt med er virkelig. Psykose oppleves som svært virkelig! 2 Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Det er ikke en del av et sykdomsbilde. Alle sykliggjør det helt. Til og med psykologen sykliggjør det helt sinnsykt. Jeg er ikke syk. Jeg har bare vanlig kontakt med de døde. Det er helt normalt. Mange mediumer har jo det Med all respekt, det er overhodet ikke normalt å ha kontakt med de døde og det er ingenting som heter "vanlig kontakt med de døde". Det er faktisk ikke mulig. Jeg tror det er viktig at du stikker fingeren i jorda og innser realitetene. Du er innlagt på psykiatrisk sengepost. Du hører stemmer og tror dette er reelt, ikke bare reelt, du tror det er vanlig. Disse stemmene plager vettet av deg. Vet du hvor mange som er innlagt med samme plager som deg? Vet du hvor mange som blir bedre eller bra med medisiner og behandling? Tror du det hadde vært tilfellet hvis dette var reelt`og folk med disse symptomene virkelig pratet med døde? Du er hjertelig velkommen til å tro at du har en ekstra-ordinær evne som vi "vanlige" ikke har og du kan i tillegg påstå at de døde kan prate, selv om de ikke lenger hverken har hjerneaktivitet eller munn å prate med. Hvis det er den mest logiske forklaringen for deg, så greit. Jeg kan i allefall fortelle deg at du oppfyller alle krav til en psykose, noe spesialister på området som du har rundt deg bekrefter. Hva virker mest logisk og sannsynlig for deg? At du prater med døde, som da innebærer at døde kan prate, de kan tenke og du har evnen til å høre og se dem, noe som det ikke finnes noen beviser eller rasjonelle forklaringer for at er mulig, eller at du har en psykose som innebærer at det er prosesser i hjernen din som forårsaker dette, noe som er viden kjent og utredt blant menneskeheten? Jeg betviler ikke at du hører og ser "døde mennesker". Jeg er derimot sterkt uenig med deg angående årsaken til dette. Har disse døde som du ser klær på seg? Hva er det forresten egentlig du spør om, siden du etterspør hvorfor ingen kan svare på spørsmålet ditt? Feil, jeg spurte hva som gjorde henne viktig for de døde, hvorfor de vil ha henne. Les riktig! Ja, jeg synes det er morsomt at folk poster slik på nettet Jeg var ikke sikker på om hu snakket sant, men Jeg har bedt for henne for sikkerhets skyld, og jeg spør derfor om hvordan det går nå ja Jeg skal virkelig beklage at jeg leste feil på den ene posten din (det er nok en grunn til at jeg umiddelbart tolket den som neativ drittslenging), men det forandrer ingenting! Du har oppført deg som en dritt i de resterende postene og du fremstår fortsatt, selv etter din lille korrigering, like uhøflig, frekk og blottet for vurderingsevne og sosial intelligens i din fremtoning mot andre brukere. Det at andres desperasjon morer deg, sier sitt. Nei, du vet ikke om dette er reelt, noe som tilsier at du bør trå mer varsomt. Jeg er heller ikke i tvil om, og det er bekymringsverdig at du ikke innser, at du vil være mer til hjelp og at du vil tilføre mer positivt ved å oppføre deg ordentlig og møte folk med respekt, fremfor å sitte hjemme og be... Endret 16. januar 2013 av LiamH 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Det er jeg ikke så sikker på. De hadde kanskje ikke manifestert seg direkte som det vi kaller "demoner", men psykoser, hallusinasjoner og schizofreni eksisterer uavhengig av religion, og å se og høre fenomener / vesner / mennesker som ikke er der er et av de positive symptomene på schizofreni. Men de hadde ikke nødvendigvis hatt vært absolutt onde slik kristendommens svart-hvitt budskap er. I andre religioner har man gråsoner. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Jeg har bare vanlig kontakt med de døde. Det er helt normalt. Mange mediumer har jo det Det er unormalt. Ingen mediumer har det. Grunnen til at du ikke har kontakt med de døde er at du ikke er interessert i å teste det på en falsifiserbar måte. Hadde jeg hatt mulighet til å ha kontakt med de døde, da hadde jeg raskt kunne bevise det dersom det ikke var en psykose. Lenke til kommentar
Misamisa Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2013 Med all respekt, det er overhodet ikke normalt å ha kontakt med de døde og det er ingenting som heter "vanlig kontakt med de døde". Det er faktisk ikke mulig. Jeg tror det er viktig at du stikker fingeren i jorda og innser realitetene. Du er innlagt på psykiatrisk sengepost. Du hører stemmer og tror dette er reelt, ikke bare reelt, du tror det er vanlig. Disse stemmene plager vettet av deg. Vet du hvor mange som er innlagt med samme plager som deg? Vet du hvor mange som blir bedre eller bra med medisiner og behandling? Tror du det hadde vært tilfellet hvis dette var reelt`og folk med disse symptomene virkelig pratet med døde? Du er hjertelig velkommen til å tro at du har en ekstra-ordinær evne som vi "vanlige" ikke har og du kan i tillegg påstå at de døde kan prate, selv om de ikke lenger hverken har hjerneaktivitet eller munn å prate med. Hvis det er den mest logiske forklaringen for deg, så greit. Jeg kan i allefall fortelle deg at du oppfyller alle krav til en psykose, noe spesialister på området som du har rundt deg bekrefter. Hva virker mest logisk og sannsynlig for deg? At du prater med døde, som da innebærer at døde kan prate, de kan tenke og du har evnen til å høre og se dem, noe som det ikke finnes noen beviser eller rasjonelle forklaringer for at er mulig, eller at du har en psykose som innebærer at det er prosesser i hjernen din som forårsaker dette, noe som er viden kjent og utredt blant menneskeheten? Jeg betviler ikke at du hører og ser "døde mennesker". Jeg er derimot sterkt uenig med deg angående årsaken til dette. Har disse døde som du ser klær på seg? Hva er det forresten egentlig du spør om, siden du etterspør hvorfor ingen kan svare på spørsmålet ditt? Tror du virkelig det er gøy å bli stemplet som psykotisk? Det ordet er så kvalmt. Tenker bare på morderere når jeg hører det. Ja, de har klær.. Hva jeg spørr om? Jeg spørr om noen kan be for meg men ingen nesten gidder å svare på spørsmålet Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hvis ikke du var psykotisk ville du vært istand til å finne en falsifiserbar metode for å bevise det. Du har ingen interesse for dette. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Har trådstarter her mye kontakt med Gud? I så fall hva sier Gud til deg? Jeg lurer også på om du har forkynt mye av evangeliet. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Tror du virkelig det er gøy å bli stemplet som psykotisk? Det ordet er så kvalmt. Tenker bare på morderere når jeg hører det. Ja, de har klær.. Hva jeg spørr om? Jeg spørr om noen kan be for meg men ingen nesten gidder å svare på spørsmålet Nei, det er ikke gøy, men det forandrer ikke det faktum at mange er psykotiske og at du også sannsynligvis er det. Jeg liker ikke å bli kalt "forkjølet", men når nesa renner og halsen er sår, så må jeg nesten akseptere at jeg faktisk er forkjølet. Jeg skjønner at du ikke liker å bli kalt psykotisk, men dessverre er du nok det. Mordere trenger virkelig ikke være psykotisk. Man kan helt fint ta liv uten å hallusinere. Så de døde har klær? Hvis du ser døde mennesker, så betyr det at du ser "sjelen" deres. Kroppen deres ligger igjen, med klær, i graven. Hvorfor har disse sjelene da klær? Dør klær også? Har klær en sjel som går igjen? Klær er jo dødt materiale. Hvordan er det mulig? Det betyr da at sjelen tar på seg klær når den forlater kroppen. Hvorfor i all verden skulle en sjel trenge klær og hvordan får sjelen med seg klærne over på "den andre siden" når klær ikke har en sjel? Ser du ikke denne logiske bristen som bare bekrefter at dette er en psykose? Grunnen til at så få "besvarer" ditt spørsmål om bønn, er fordi de fleste her inne er unisont enig om at du er psykotisk og at Gud, demoner, bønn etc ikke har noe med dette å gjøre. Endret 16. januar 2013 av LiamH 1 Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Tror du virkelig det er gøy å bli stemplet som psykotisk? Det ordet er så kvalmt. Tenker bare på morderere når jeg hører det. Den berømte matematikeren John Forbes Nash hørte stemmer i hodet sitt som drev han fra hus, kone og barn, men etterhvert innså han at de kun var i hans eget hode og ikke virkelige. Det var hans eget sinn som spilte han puss. Han ble i ettertid diagnostisert med schizofreni og fikk antipsykotika som hjalp han til å undetrykke hallusinasjonene. Igjen, jeg forstår at disse "demonene" føles helt virkelige for deg, men de er kun en manifestasjon i ditt eget hode. Endret 16. januar 2013 av Distressor 2 Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Har trådstarter her mye kontakt med Gud? I så fall hva sier Gud til deg? Jeg lurer også på om du har forkynt mye av evangeliet. Har du virkelig ikke skjønt enda at dette er en alvorlig psykisk syk person og ikke en informasjonskanal til Gud?!? Hva har forkynnelse av evangeliet med dette å gjøre? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Det er ikke sikkert at hun er sykisk syk skjønner du! Det er henne at hun er i kontakt med demoner på grunn av at djevelen vil utslette henne/han. Dermed gir djevelen henne tanker som kan føre til at hun blir tvunget til å dø og dermed blir utslettet. Hvis du er til stor fordel for Gud så er det mulig at djevelen vil fjerne henne fra jorden slik at hun ikke kan evangelisere noe mer. Du må i så fall ikke la deg lure av djevelen og Hannes sleipe metoder som kan føre til død og smerte! 1 Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Det er ikke sikkert at hun er sykisk syk skjønner du! Det er henne at hun er i kontakt med demoner på grunn av at djevelen vil utslette henne/han. Dermed gir djevelen henne tanker som kan føre til at hun blir tvunget til å dø og dermed blir utslettet. Hvis du er til stor fordel for Gud så er det mulig at djevelen vil fjerne henne fra jorden slik at hun ikke kan evangelisere noe mer. Du må i så fall ikke la deg lure av djevelen og Hannes sleipe metoder som kan føre til død og smerte! Jeg er svært glad for at du ikke sitter i Kontrollkommisjonen... 1 Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Det er ikke sikkert at hun er sykisk syk skjønner du! Det er henne at hun er i kontakt med demoner på grunn av at djevelen vil utslette henne/han. Dermed gir djevelen henne tanker som kan føre til at hun blir tvunget til å dø og dermed blir utslettet. Du burde skamme deg noe så langt inn i det røde helvete for å poste sånt rør til en person som åpenbart har store psykiske problemer. 3 Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Allright, jeg skal beklage for min trolling og fornærmelser men jeg sier bare beklager EN gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg