Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

AMD Driver har sluttet å virke og er blitt gjennopprettet.

Anbefalte innlegg

hei.

har et problem, ved at hver gang jeg setter meg til å skal spille(lol, dota, sc2)

så ut i game freezer de i noen sec og noen ganger klikker spille helt så jeg må avslutte det. det kommer opp en melding også: "AMD Driver har sluttet å virke og er blitt gjennopprettet.

har googlet rundt uten å finne en dritt alt for lenge så nå bestemte jeg meg for å lage en tråd her.

har prøvd å reinstallert spill, drivere osv men ingenting fungerer. det hjelper heller ikke å reinstall hele windows.

OPERATING SYSTEM: Windows 7

CPU TYPE: AMD Phenom II X4 965 Processor 3.42 GHz

SYSTEM MEMORY: 16 GB

VIDEO CARD MODEL: AMD Radeon HD 7900 Series 3GB

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

for om de ikke hadde fungert så hadde jo vel jeg ikke fått noe bilde på skjermen

Dagens skjermkort kjører ikke en gitt klokkefrekvens konstant, på skrivebordet og når du ikke spiller spill kjører et 7970 på 300 MHz om jeg husker rett. At kortets 2D-klokk fungerer smertefritt betyr ikke at 3D-klokken gjør det, for lite spenning til kjernen i forhold til ønsket klokkefrekvens gir disse driverkræsjene når man overklokker og det er derfor rimelig å anta at ditt 7970 har for høy klokk i forhold til spenningen det kjører på (ergo defekt.)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...