Redaksjonen. Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Denne tassen fra Seagate kan noe ingen andre kan. Test: Seagate Backup Plus Portable Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Hvilken hastighet får man med bakstykket koblet i en SSD? 1 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Er det slik at ekstra grensesnitt unntatt usb og sata må kjøpes i form av ekstra "bakstykke". Burde ikke dette fått et -ikon som "fordyrende" eller no slikt? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Synes ikke det bør få et minus-tegn, men heller ett pluss tegn da de fleste andre ikke tilbyr den løsningen og MÅ kjøres på USB. Her har man jo mulighet til å kjøre på andre grensesnitt. Lenke til kommentar
asbjoernt Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Kjøpte en Seagate disk med samme løsning for en del år siden og det er et genialt konsept. Disken var bare 500GB, så etter kjøp av nye, større disker hadde jeg ikke bruk for den lenger. Jeg satt da min gamle 60GB sata 2 SSD i kabinettet (måtte åpnes med makt) og har en litt klumpete 60GB "minnepenn". USB delen er også kjekk for å hente data på disker fra defekte maskiner. Lenke til kommentar
Cthulhu Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hvilken hastighet får man med bakstykket koblet i en SSD? Hei, etter en kjapp test med ATTO på vår testbenk: 185 MB/s lesehastighet og 165 MB/s skrivehastighet. 1 Lenke til kommentar
Novo-S Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Jeg har en 4år gammel laptop og lurer på om det finnes bakstykke som kan plugges inn i min Asus med eSATA? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå