AnonymDiskusjon Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Hei, skal prøve å komme til saken uten å lage en lang historie ut av det. Så prøver meg med stikkord. -Møtte ei jente for ca. 2 mnd siden -Begge ganske nylig ut av forhold -På det tidspunkt ga begge uttrykk for å like hverandre -Ble enige om å ta det rolig (med tanke på tidligere forhold) -Nå er jeg forelsket -Hun er alt jeg ser etter -Har gitt uttrkk for at jeg aldri har møtt noen som henne, og hun har forsåvidt sagt det samme om meg. Men har aldri nevnt at jeg er forelsket, eller brukt ordet elsker. -Fortsatt litt usikker på hvor godt hun liker meg -Vil ikke ødelegge noe med å virke for frempå -Samtidig ikke "kaste" bort tid (om det gir mening) Så det jeg egentlig lurer på er hvordan jeg kan finne ut hva hun mener, uten at det blir rart. Burde jeg fortelle at jeg er forelsket? Eller bare fortsette som nå og vente på at hun sier noe? Jeg vil ikke fremstå som "jenta" i forholdet om dere skjønner. Spør om det skulle være noen spørsmål, jeg trenger råd. Aldri vært så usikker på hva jeg skal gjøre før. Men så har jeg aldri møtt noen som jeg faktisk liker så godt. Har helt ærlig vondt i magen, er så redd for å fucke opp! Anonym poster: 5ddb6ebf8f865c637b3c2bd1a419116f Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Skynd deg å fortelle henne at du er opp over øra forelsket, og sats på at hun skjønner at den typen sinnsykhet, er mye hennes feil Lykke til med "galskapen" Lenke til kommentar
Arcturus2 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Bare kjør på! Hva har du egentlig å tape? Du har jo alt å vinne. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Skal ta frem et ord som blir brukt ganske flittig på Reddit.com/r/seduction. Du har One-itis. Altså, du har begrenset deg selv til en jente, lagt for mye fokus på henne og vil derfor mest sannsynlig fucke det opp. Ved å "frigjøre" deg fra henne, ikke ved at du glemmer henne men ved at du fortsatt flørter med andre, vil du mer enn sannsynlig klare å få henne på kroken (da dette viser at du lever et aktivt og spennende liv, og at det finnes konkurranse for henne). Beste tipset jeg har. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå