AndersT2 Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Så vitt jeg har skjønt så er Internet Explorer fra Microsoft ett gratis program som følger med Windows. Hvis det er feil så ikke svar på denne posten siden det strider med rettningslinjene her. Jeg har Windows 98 SE (på min nett maskin), men jeg skulle inn på ett område på en nettside, så fikk jeg meldingen at jeg måtte ha Internet Explorer 5.x eller høyere for å bruke den siden. Jeg letet på oppgraderings sidene til microsoft men fant bare oppgraderinger til de forskjellige versjonene. Er det ett sted hvor jeg kan laste ned selve programmet, og funker versjon 5 el. 6 på Windows 98 SE, kapasiteten på denne maskinen er ikke god nok for XP, så oppgraddering blir ikke aktuelt. Lenke til kommentar
Osram Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 http://www.microsoft.com/windows/ie/downlo...sp1/default.asp Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 Da bare missforstod jeg hva det var, jeg trodde det kun var Service Pack 1, men det er altså selveprogrammet med SP1. takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå