ReaveЯ Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Hei! Visste ikke hvor jeg skulle plassere denne så prøver her. Jeg har et problem når det gjelder TV2 sumo. Jeg får denne feilmeldingen når jeg skal f.eks spille av Sport, Nyheter, Direkte TV, Film etc. "Avspilling feilet med denne feilkoden: 6000 An error has occured" Jeg har prøvd å bytte nettleser, avinstallert Silverlight og installere på nytt uten hell. Kontaktet supporten, men sålangt har de ikke klart å funnet ut en løsning. Kjøpte TV2 Sumo i overigår. Var et tilbud på 99kr, og TV2 Sumo utløper 16 mars 2013. Noen som har hatt samme problemet og veit om en løsning som kan funke? Edit: Står på mailen at det koster 99kr, men innpå TV2 Sumo står det 229kr for altså 2 måneder Endret 15. januar 2013 av -bLaZiNg^DuCk- Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Hvilke nettlesere har du prøvd? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 15. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2013 Har prøvd både Chrome og Firefox (nyeste) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hvilke instrukser har du fått fra support? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2013 Dem sier at jeg bør prøve å avinstallere Silverlight og installere på nytt og prøve begge nettleserne Chrome og Firefox. Prøve CCleaner og kjøre registry cleaner der (sjekker feil og retter opp på c-disken). Testet deretter TV2 Sumo i forenklet avspiller, men denne meldingen fortsetter å dukke opp: 6000 An error has occured Høyreklikte på video, trykte på "Silverlight" og deretter den fliken "Lagringsplass for program". Sjekka at "Aktiver programlagring" var krysset av. Også gikk jeg på fanen avspilling og sjekket at "aktiver nedlasting og oppdatering" er krysset av. Alt dette har jeg prøvd uten hell. Får mye av det samme fra supporten mtp at det ikke bare er en person som svarer meg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Hva med denne? Sitter du på privat nettverk og pc eller på jobb-nettverk og pc? Forsøk dette: 1. Steng åpne nettlesere 2. Gå inn på startmenyen i Windows og velg ”Kjør…”, evt. bare trykk Windows-tasten + R. 3. Lim inn: C:\Users\All Users\Microsoft\PlayReady 4. Enten åpnes en mappe i Utforsker, eller det kommer en feilmelding om at mappen ikke finnes. (Dersom du har slått av "vis skjulte filer" i Utforsker, må du skru dette på). 5. Hvis den åpnes, velg alle filene og mappene som listes, og slett dem. 6. Velg ”Kjør” i startmenyen på nytt, og lim inn c:\Documents and settings\All users\DRM på XP eller C:\Users\All Users\Microsoft\Windows\DRM på Windows 7/Vista. 7. Slett også filene fra denne katalogen, dersom den finnes. 8. Prøv video på nytt. Og ja, TV2 support må være noe av det jævligste som finnes. Virker som at de sender avgårde et standard svar uten å faktisk lese hva problemet til brukeren er. Endret 16. januar 2013 av Latias Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2013 Skal teste den der. Menes med "Dersom du har slått av "vis skjulte filer" i Utforsker, må du skru dette på". Utforsker? Bruker engelsk Windows 7 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 "File Explorer" tror jeg det heter på engelsk. Bare skriv det inn i søkeboksen. Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Bare noen få forslag å komme med. Slett alle filene under C:\ProgramData\Microsoft\PlayReady\Cach\ Slett C:\ProgramData\Microsoft\PlayReady\mspr.hds (Inneholder alle nedlastede lisenser, noen ganger prøver silverlight å bruke en gammel lisens istedenfor å oppdatere) La Silverlight laste ned komponenter som kreves for å spille av filer som bruker DRM løsninger. Start Silverlight alene. (Start, Alle Programmer, Microsoft Silverlight) Velg Avspilling fanen. Sørg for at "Aktiver nedlasting og oppdatering av komponenter som kreves for avspilling av beskyttet innhold" er huket av Silverlight har vist problemer med å virke i en 64bit nettleser. Prøv en 32bit versjon av nettleseren. Error 6000:MediaElement failed to play the DRM-protected content. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå