Vertical^ Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Må du rett og slett bare søke opp modellen på Google, så finner du det fort ut. Lenke til kommentar
Kristian33 Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2013 okei, takker Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 se på sksosanlegget, 2-taktere har større svane Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Stemmer, lita potte = 2-takter, "normal" potte = 4-takter. Er sovidt meg bekjent kun NSR som har 2-takt som forsatt er på markedet, men uansett, kjøp 4-takt, beire lyd og du slepp å skru so mykje. (Begrensa med erfaring man har med skruing som 14-åring, spes med 2-takt) Håpar du finne ein bra sykkel. Lenke til kommentar
Mr.Patro Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 KTM exc er vell enda 2-takt.. Ang. skruing, jeg kjøpte meg i fjor en Honda NSR som forrige eier sa det var noe krøll med forgasser på. noe jeg trodde ville gå lett etter litt justering, men etter mye om og men. viste det seg at den manglet ganske mange plomberinger. nå, poenget med denne historien(som hadde kommet fram om jeg hadde orket å skrive ferdig) er at jeg som en helt uerfaren 14-åring klarte lett å forstå seg på motoren og mekanikken som denne 2-takteren har å by på. nå har det seg faktisk slik at om noe faktisk først går galt med en 4-takter, kan jeg love deg at det både blir dyrt og vanskelig, da dette er mye mer avanserte motorer. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 hadde aldri kjørt eller skrudd på noe som helst da jeg hentet meg en husky WRE, fikk ikke noe hjelp heller men nå kan jeg skru som bare det hvis man forstår hvordan motoren fungerer er det like greit å kjøpe seg 2-takter. har dog ikke klyvd motor ennå men.. Lenke til kommentar
Mr.Patro Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Ja, tror egentlig at folk blåser opp det at 2-taktere trenger så mye mer vedlikehold, meg bekjent er det faktisk ikke så mye mer på "check-lista" når det kommer til det. og helt personlig mener jeg at 125 ccm er rett og slett en for liten motor til å velge bort den ekstra kraften du får med en 2-taktsmotor.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå