Nilsen Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Den tidligere kjempen leter etter kjøpere, hevder anerkjent finansportal. – Dell vil bli kjøpt opp Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 De selger ikke spesial tilpassede PCer lengre, dermed har de fått mye større konkurranse Eneneste gunnen til at jeg valgte Dell Laptop var at jeg kunne putte in hva jeg ville Lenke til kommentar
alx^ Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 De selger ikke spesial tilpassede PCer lengre, dermed har de fått mye større konkurranseEneneste gunnen til at jeg valgte Dell Laptop var at jeg kunne putte in hva jeg ville Du bommer litt her. Dell eier nemlig Alienware 1 Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Liker at det kommer HP-reklame fra Komplett på siden her når et er en artikkel om Dell... Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Ser ut som at Michael Dell vil drive Dell lenger, Har han ikke barn som vil ta over Dell?. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 De selger ikke spesial tilpassede PCer lengre, dermed har de fått mye større konkurranseEneneste gunnen til at jeg valgte Dell Laptop var at jeg kunne putte in hva jeg villeDu bommer litt her. Dell eier nemlig Alienware Og på hvilken måte konkurrerer de mot Multicom (laptop) og Komplett, Cdon, Dustinhome osv... På pris/ytelse med konfigurerbare systemer? Lenke til kommentar
Bit44 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 As AMD was beginning to threaten Intel?s dominance, Dell and Intel formed a partnership in which, in exchange for exclusively, Intel paid Dell billions of dollars, assured it of a preferred supply of chips over its competitors, and collaborated with Dell to submit below-costbids in strategic contests against AMD?s products. Intel?s motivation for this arrangement was apparent: A decision by Dell to sell AMD-based computers would likely not only have boosted AMD?s credibility, but would have led to increased competition, lower prices throughout the industry, and the loss of substantial profits and market share by Intel. This arrangement lasted for at least five years, from 2001 to 2006. During that time, as demonstrated by Dell?s internal documents, Dell recognized AMD?s superiority in chipdesign and suffered market share losses due to its decision to remain Intel-exclusive. Each time Dell considered altering the arrangement and introducing an AMD line, however, Intel responded with both carrot and stick ? increased payments accompanied by threats of retaliation? which kept the relationship in place. Moreover, as Intel?s payments increased, Dell became more and more dependent on Intel for its reported profits, further locking in their agreement.Finally, in 2006, the loss of market share became too great and Dell broke from Intel. As expected, Intel?s retaliation was severe. Dell kan med andre OEM's som f.eks HP brenne i helvete! Lenke til kommentar
Bit44 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Lat som du ikke ser (?) tegnene. Av en eller merkelig grunn, ble (') oversatt som (?) tegn. Copy/paste.. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Vell, Dell kan vell bare legge ned og heller gi ut de resterende verdiene til aksjeeierne? 2 Lenke til kommentar
mna Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 De selger ikke spesial tilpassede PCer lengre, dermed har de fått mye større konkurranseEneneste gunnen til at jeg valgte Dell Laptop var at jeg kunne putte in hva jeg villeDu bommer litt her. Dell eier nemlig Alienware du kan ikke konfigurere dell\alienware(bærbare) i nerheten av hva du kunne på tidligere gen.di var desverre sent ute med å hive seg på ssd i tilleg, å fy f fror noen priser når di først kom. å i på toppen av alt har alienware kun 14 17 å 18 tommer til salg ikke 15 som er etter min mening den mest folkerlige utgaven. men nå er det vell ingen som kjøper seg alienware for mobilitetens skyld :\ Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Til jobben kjøper vi kun Dell siden det er enkelt og maskinene virker veldig bra. Har også hatt veldig positive erfaringer med service. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå