SuperGoo Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Hei. Kan ikke excel må jeg innse. Holdt på litt for 10 år siden men husker nada. Det jeg skal er noe så enkelt som å sette opp måneder horisontalt med utgifter pr måned og sum av måneder vertikalt med 10 utgiftsposter(vertikalt). Kan noen forklare meg hvordan jeg gjør det eventuelt bare lage ett oppsett for meg ? Lenke til kommentar
War Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Legge inn dataene kan du, men mener du legge sammen osv? 99% av det kan gjøres enkelt ved å markere feltene og trykke på SUM-tegnet så legger den inn kodene selv. Skriv nå inn postene og legg ut filen. Lenke til kommentar
SuperGoo Skrevet 15. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2013 Takker. Fant en liten jukse metode med å editere en eksisterende template. Men skal prøve meg litt frem og legge ut oppsett når det er gjort litt senere i dag. Hadde vært greit å lært litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå