Netj Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Ser på mange blog på blogg.no i dag, men det er dette setning når jeg kikker 'Får din egen blog her' Det er dessverre ikke mulig å opprette blogg på blogg.no fra landet du befinner deg i. Kontakt support for hjelp til å opprette en blogg. Kansje jeg kan proove PC-en mine på jobb, som har finsk IP adresen.... Lenke til kommentar
War Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Ikke så rart det ikke går fra kina, de han ansatt 30.000 for å lese eposten til folk før den slipper inn/ut av postkassa. En av verdens strengeste sensurer. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 15. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2013 Hva? Er du Sikkert på det '30,000'? Hvor kommer det fra? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Ikke så rart det ikke går fra kina, de han ansatt 30.000 for å lese eposten til folk før den slipper inn/ut av postkassa. En av verdens strengeste sensurer. Hvis myndighetene i Kina hadde sensurert/blokkert Blogg.no hadde ikke trådstarter fått den feilmeldingen han/hun får. Da hadde hele siden vært utilgjengelig, eller han/hun hadde fått en kinesisk feilmelding. Kansje jeg kan proove PC-en mine på jobb, som har finsk IP adresen.... Har du prøvd å … kontakte support? Send en e-post til [email protected] og spør hvorfor du ikke kan opprette en blogg fra Kina. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Hva? Er du Sikkert på det '30,000'? Hvor kommer det fra? Det her var tall fra en dokumentar for 2-3 år siden. Det er mye rart de gjør der borte In addition to its massive firewall and intrusive software, the government employs thousands of paid commentators who pose as ordinary Web users to counter criticism of the government. Known derisively as “50 Cent Party” members, these shapers of public opinion are often paid 50 Chinese cents a posting. 1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Blogg.no har en sperre for alle IP adresser som ikke er norske. Løsningen er enten å sende mail å be de opprette en blogg for deg, eller få noen med en norsk IP til å gjøre det. 2 Lenke til kommentar
Netj Skrevet 15. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2013 Har du prøvd å … kontakte support? Send en e-post til [email protected] og spør hvorfor du ikke kan opprette en blogg fra Kina. Blogg.no har en sperre for alle IP adresser som ikke er norske. Løsningen er enten å sende mail å be de opprette en blogg for deg, eller få noen med en norsk IP til å gjøre det. Takk for svar! Jeg vil prøve å sende e-post til blogg.no for hjelp! Håper at jeg vil ha min egen blogg senere Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Takk for svar! Jeg vil prøve å sende e-post til blogg.no for hjelp! Håper at jeg vil ha min egen blogg senere Blogg.no har veldig god support, så jeg regner med du vil få din egen blogg ganske snart. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 15. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2013 Det her var tall fra en dokumentar for 2-3 år siden. Det er mye rart de gjør der borte In addition to its massive firewall and intrusive software, the government employs thousands of paid commentators who pose as ordinary Web users to counter criticism of the government. Known derisively as “50 Cent Party” members, these shapers of public opinion are often paid 50 Chinese cents a posting. Ja da! Det er korrekt om den '50 Cent Party' Men ikke jeg vet om den egentlig tall. De flest arbeiter på populaare kinesiske nettsider, f eks, www.weibo.com, www.sina.com Så det er rart at de har fri tid å se på blogg.no Lenke til kommentar
Netj Skrevet 15. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2013 Blogg.no har veldig god support, så jeg regner med du vil få din egen blogg ganske snart. Forresten, hva er denne blogg nevnet i min profil? 'Det ser ikke ut til denne brukeren har postet noe på bloggen sin' Lenke til kommentar
Netj Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg skrivet en e-post til blogg.no, men jeg er skuffet nå, siden det er ikke mulig for meg å opprette blogg på blogg.no :huh: :huh: Hei! Jeg heter Jin, og jeg bor i Kina nå. Jeg liker til å få min egen blogg her på blogg.no, siden jeg studerer norsk nå Håper at jeg kan prøve min norsk, kansje også få flere ny venner her! Men det er ikke mulig å opprette denne i Kina Kan du hjelp meg med det problmet? Takk skal du ha! Hilsen, Jin Hei. Dette er en norsk nettside for norske brukere. -- Hilsen XXXXXXXXXXX Customer Manager, blogg.no Lenke til kommentar
War Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Får opprette på http://googleblog.blogspot.no/ da. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2013 Får opprette på http://googleblog.blogspot.no/ da. Det er official blog av Google. Hvordan kan jeg få min blogg der? Lenke til kommentar
War Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 http://wordpress.com/ eller www.blogger.com/ Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg anbefaler ikke Blogger eller Blogspot, da de har elendig (les: ikke-eksisterende) brukerstøtte. Hvis du skulle miste e-postadressen og/eller brukernavnet ditt kan du bare glemme å få tilbake bloggen din. Tumblr er kanskje det beste alternativet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå