CaNaBiS Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Det blir bra med en Kald - Katode i kabinette! :wink: En kompis gjor dette og det ble bra! det komm ut hullene på sidedøre, og rillene forran.... Skal ha 6 kalde katoder i kabinettet mitt jeg, men er litt dyrt så jeg må vente litt.. Noen som vet om de trekker mye strøm? 6stk er litt mye? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 6stk?!?!?! 2stk er jo mer en nok til å flomme et chiftec bigtower jo!! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 jaaa.... Hmmm. kansje han har lyst å ha mest? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 jaaa.... Hmmm. kansje han har lyst å ha mest? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Shiit!!! det blei litt mange!!!! Klikka litt på "send" knappen for ADSL sug! Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Du kan jo bare slette meldingene dine da.. Men til saken; Lurer på hvor mye støy jeg kommer til å få hvis jeg hiver inn et plexiglass i sidedøra på Chieftec'en min. Har nemlig asfalt + Magic fleece i hele kabinettet. Men nå er jeg visst bitt av modde-basillen og har lyst på plexi. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 25. november 2002 Forfatter Del Skrevet 25. november 2002 Heisann! Så koselig at dere fortsetter på tråden min fra februar.. hvordan fant du denne, XzysteRr? Brukte søkefunksjonen? :wink: Jaja, bare fortsett.. selv har jeg et stort plexiglass og en blå katode i kassa og det lyser mer enn godt nok. Ellers står ikke lyset så ofte på. Skrur på bryteren noen timer på LAN selvsagt, men er gått litt lei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå