Gå til innhold

Hjemmestudio med M-Audio fast track og Pro Tools SE. Trenger hjelp med nedlasting av filer

Anbefalte innlegg

Hallo.

Jeg har akkurat kjøpt meg et lite hjemmestudio, med M-Audio fast track og Pro Tools SE. Men har hatt problemer med installasjonen. Jeg er veldig nybegynner og trenger noens hjelp. Først står det at jeg må laste ned de nyeste filene fra hjemmesiden til M-Audio. Hvilke filer er det? Trenger eksakt hvilke det er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er hva jeg har gjort. Først lastet jeg ned M-audio fast track og det ser for meg ut til at det gikk fint :) Så satt jeg inni cden til Pro Tools og installasjonen startet. Det er nå problemet starter. Når det står at jeg må velge hardware device å koble til, har jeg prøvd alle fire og det går ikke.. Etterpå prøver jeg å starte Pro Tools men det funker ikke. Kommer bare en error. Har jeg gjort noe feil med fast tracken eller?

Lenke til kommentar

Ja, jeg har fulgt det som står i bruksanvisningen, stod ikke så veldig mye. Det er to steg i installasjonen, først installere Pro tools (det gikk fint), men når jeg kommer til step 2 når jeg skal installere Hardware device til Protools, så funker det ikke..

Lenke til kommentar

Er det ingen som har noe som helst erfaring når det gjelder Pro Tools? Problemet mitt kommer når jeg skal velge hva jeg skal installere til Pro Tools, altså mikrofonen. Det kommer opp error og jeg får ikke installert..

Lenke til kommentar

Når jeg trykker på other compatible devices, kommer det opp: "Make sure you have downloaded the latest updates". Kan det ha noe med saken å gjøre? At jeg må laste ned de siste oppdateringene for fast tracken? For det tror jeg ikke at jeg har gjort.

Lenke til kommentar

Det er ikke så lett, det hele virker litt tåkete fremstilt. Hos meg er fremgangsmåten å installere Pro Tools, så driverne til DIGI002'en min samt iLok-driverne (det er vel ikke iLok på PT SE). Etter det er det bare tut og kjør.

Dersom du tror du trenger nye drivere, hvorfor laster du dem ikke bare ned og prøver?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke så mye peiling, så er sikkert litt dårlig forklart :) Men du vet at det er to trinn. Først installerer du pro tools, som går helt fint. På trinn to skal du velge device å koble til og da velger jeg fast track. Men når den skal "installeres" skjer det ingenting, men kommer opp en melding om at alt var vellykket. Når jeg skal launche Pro Tools så kommer det bare en error som sier. "Initialization Error Code -7" and then "the application was unable to start correctly 0xc0000142". Ingen ide om hva dette kan være? Jeg tror alt er gjort slik det skal gjøres..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...