Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Svie i underlivet (kvinne)

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei!

dama/samboeren min (17) har et lite problem med underlivet nå. Det startet på Lørdag, da vi tok oss et varmt bad isammen i vår nye leilighet. Da hun tok steget ut av badekaret kjente hun d klødde litt der nede. dagene etterpå ble det bare verre og verre. nå svir det og klør intensivt. Dette går ut over utover både søvn og skole. Hun tror det er en infeksjon som kan ha komt mens vi badet ilag. Det er alltid nokså fuktig, og ingen sår. Svien er i sjedeåpningen, like innenfor leppene.

Hun sier det svir ekstra om noe kommer bort.

Badekaret var nyvasket og vi brukte ingen såper mens hun var i badet.

noen som har peiling? eventuelt noen salver som anbefales?

Vil bare hun ska få det bra igjen, og slipper å ha det vondt.

Skrev dette i farten på skolen, beklager alle gramatiske feil.

Anonym poster: 9a767e141e4b9b2881cc103d069f93d8

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun ville visst ikke gå innom legen da hun var fast bestemt på at d kostet penger.. tilbøy henne noe fra min lommebok men det var visst uaktuelt det også. Men viss det fortsetter tvinger jeg henne til legen! :-D

Men, ja! Det var ikke det jeg skulle informere dere om! Tilbake til topic:

Ikveld hadde vi en liten æfære.. Jeg fikk en blowjob. En kjempe god en. Men! Før hun begynte hadde hun klødd seg litt nedentil. Og jeg, så revet med som jeg blir, spurte om hun kunne ta inn fingern sin slik at jeg kunne kjenne på den, hvor våt den var.. deretter satte hun igang, med SAMME hånden..

Kan jeg bli infisert!? :-S

Anonym poster: 680fd24e8111ab8f0e5320525685c18d

Lenke til kommentar

Hun ville visst ikke gå innom legen da hun var fast bestemt på at d kostet penger.. tilbøy henne noe fra min lommebok men det var visst uaktuelt det også. Men viss det fortsetter tvinger jeg henne til legen! :-D

Men, ja! Det var ikke det jeg skulle informere dere om! Tilbake til topic:

Ikveld hadde vi en liten æfære.. Jeg fikk en blowjob. En kjempe god en. Men! Før hun begynte hadde hun klødd seg litt nedentil. Og jeg, så revet med som jeg blir, spurte om hun kunne ta inn fingern sin slik at jeg kunne kjenne på den, hvor våt den var.. deretter satte hun igang, med SAMME hånden..

Kan jeg bli infisert!? :-S

Anonym poster: 680fd24e8111ab8f0e5320525685c18d

Det må du nok regne med - mest sannsynlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...