AnonymDiskusjon Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Hei! dama/samboeren min (17) har et lite problem med underlivet nå. Det startet på Lørdag, da vi tok oss et varmt bad isammen i vår nye leilighet. Da hun tok steget ut av badekaret kjente hun d klødde litt der nede. dagene etterpå ble det bare verre og verre. nå svir det og klør intensivt. Dette går ut over utover både søvn og skole. Hun tror det er en infeksjon som kan ha komt mens vi badet ilag. Det er alltid nokså fuktig, og ingen sår. Svien er i sjedeåpningen, like innenfor leppene. Hun sier det svir ekstra om noe kommer bort. Badekaret var nyvasket og vi brukte ingen såper mens hun var i badet. noen som har peiling? eventuelt noen salver som anbefales? Vil bare hun ska få det bra igjen, og slipper å ha det vondt. Skrev dette i farten på skolen, beklager alle gramatiske feil. Anonym poster: 9a767e141e4b9b2881cc103d069f93d8 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Soppinfeksjon kanskje? Kvinner får det minst en gang i livet mener jeg å huske. Tryggeste er nok å ta seg en tur til legen. Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Sannsynligvis sopp. Be henne ta en tur til legen, eller kjøp en soppkur på apoteket. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2013 uki, takker for svar! uka før hadde hun brukt truse innlegg siden hun var så sykt fuktig døgnet rundt. Dette gir vel trivelig for soppene? Men VERTFALL! Er det sopp, smitter det isåfall? Har ikke hatt sex med henne siden Lørdag. Anonym poster: 680fd24e8111ab8f0e5320525685c18d Lenke til kommentar
johanf Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Ja, sopp kan smitte. Soppmiddel får man kjøpt reseptfritt på apoteket, men det er ikke sikkert det er sopp selv om det er mest sannsynlig. Det skader ikke å ta en tur til legen. Bedre føre var... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2013 Hun ville visst ikke gå innom legen da hun var fast bestemt på at d kostet penger.. tilbøy henne noe fra min lommebok men det var visst uaktuelt det også. Men viss det fortsetter tvinger jeg henne til legen! :-D Men, ja! Det var ikke det jeg skulle informere dere om! Tilbake til topic: Ikveld hadde vi en liten æfære.. Jeg fikk en blowjob. En kjempe god en. Men! Før hun begynte hadde hun klødd seg litt nedentil. Og jeg, så revet med som jeg blir, spurte om hun kunne ta inn fingern sin slik at jeg kunne kjenne på den, hvor våt den var.. deretter satte hun igang, med SAMME hånden.. Kan jeg bli infisert!? :-S Anonym poster: 680fd24e8111ab8f0e5320525685c18d Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Hun ville visst ikke gå innom legen da hun var fast bestemt på at d kostet penger.. tilbøy henne noe fra min lommebok men det var visst uaktuelt det også. Men viss det fortsetter tvinger jeg henne til legen! :-D Men, ja! Det var ikke det jeg skulle informere dere om! Tilbake til topic: Ikveld hadde vi en liten æfære.. Jeg fikk en blowjob. En kjempe god en. Men! Før hun begynte hadde hun klødd seg litt nedentil. Og jeg, så revet med som jeg blir, spurte om hun kunne ta inn fingern sin slik at jeg kunne kjenne på den, hvor våt den var.. deretter satte hun igang, med SAMME hånden.. Kan jeg bli infisert!? :-S Anonym poster: 680fd24e8111ab8f0e5320525685c18d Det må du nok regne med - mest sannsynlig. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2013 Det må du nok regne med - mest sannsynlig. du går underkategorien "troll". Og jeg stoler desverre ikke på troll. noen andre? Anonym poster: 680fd24e8111ab8f0e5320525685c18d Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 du går underkategorien "troll". Og jeg stoler desverre ikke på troll. noen andre? Anonym poster: 680fd24e8111ab8f0e5320525685c18d Neivel. Du hadde ett spørsmål som jeg besvarte. Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Det må du nok regne med - mest sannsynlig. Mest sannsynlig ikke. Menn blir sjeldent smittet med candida (sopp), men det kan skje. TS: Det er mulig du blir smittet, men sannsynligheten er større for at du ikke blir det. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Tviler på at det lille gjorde at du ble smitta av hva det når enn er. Der er problemet, dra til legen og finn ut hva det er. DU kan dessuten bli med som støtte, skjønner det er vanskelig å gå til legen med sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå