ltdata Skrevet 15. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2013 Hei Kan noen anbefale meg noen bra hodetelefoner basert på informasjonen jeg gir her? -1000-1500 nok - Jeg bruker dem til å høre på musikk når jeg er utendørs. - Hører mest på trance og dance musikk. - Ønsker litt bass, men ikke for mye heller. - Ønsker noen som ikke er for store, men som er lett å ta av og på. - Ønsker noen som kan redusere støy utenfor mest mulig. Fra før av har jeg shure 240 og 440. Jeg bruker disse innendørs og jeg er fornøyd med lyden.(kunne kanskje vært en smule mer bass) Utendørs synes jeg disse blir for store og klumpete. Takk. Lenke til kommentar
lain Skrevet 15. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2013 Om shure 440 blir for store, må du nesten over på on ear eller in ear. Og da kommer du ikke utenom Sennheiser sine HD25-1 II http://www.prisjakt.no/product.php?p=179726 Akkurat innenfor budsjett, netonet har gratis frakt. Review: Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 15. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2013 Vet du hvordan lydkvaliteten på de sennheiserne er i forhold til shure 440? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 15. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) HD25 er ikke lett/rask å ta av og på. På grunn av den delte hodebøylen kreves det litt justering for å få det perfekt, i tillegg kan venstre klokke vries litt rundt, og når en endrer posisjonen på hodebøylen må en justere klokken riktig etterpå. Dette er imidlertid ikke et så stort problem som det kan virke som, men noe du burde teste før du kjøper siden dette var et av kriteriene dine. Endret 15. januar 2013 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Leonarfd Skrevet 16. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2013 hd 25er kjempe gode for din musikk, men ARRRGH di er så vonde over lengre tid. Anbefaler Sony mdr-1r viss du kan strekke deg litt, funker bra til alt av musikk. Litt mere midbass en nøytralt plus mids, og litt laid back det høyfrekvente. Er ikke snakk om ukontrollert bass som du fort kan finne i dt770siden de går utover mids frekvenser. Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2013 Ja comforten er meget viktig. Jeg får alltid vondt i det ene øret med shure 240 om jeg sitter med det i lengre tid. sykt irriterende. skal sjekke ut sonyene. Lenke til kommentar
lain Skrevet 17. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2013 Komfort er noe som varierer ifra person til person, bare fordi noen ikke liker dem, betyr ikke at andre ikke kan bruke dem i time etter time. Viktig å prøve dem så godt man kan i butikken om man er usikker. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 17. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Jeg kunne ikke bruke HD25 over særlig lange perioder i begynnelsen, men etter hvert har jeg blitt vandt til det og har nå ingen problemer selv etter mange timers brukt. Tror ikke det er på grunn av at de har blitt noe særlig mye løsere, da jeg fremdeles får vondt av mine Denon AH-NC732 som sitter veldig, veldig løst. V-MODA M80, er kanskje noe du kan vurdere. Passer veldig bra til dine kriterier. Endret 17. januar 2013 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2013 Hva med disse bose quiet comfort? er de bra, kan de anbefales. Komforen er meget viktig for meg, fordi jeg får alltid vondt i høyre øret av de fleste hodetelefoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå