Gå til innhold

Anbefalinger til hodetelefoner


ltdata

Anbefalte innlegg

Hei

 

Kan noen anbefale meg noen bra hodetelefoner basert på informasjonen jeg gir her?

 

-1000-1500 nok

- Jeg bruker dem til å høre på musikk når jeg er utendørs.

- Hører mest på trance og dance musikk.

- Ønsker litt bass, men ikke for mye heller.

- Ønsker noen som ikke er for store, men som er lett å ta av og på.

- Ønsker noen som kan redusere støy utenfor mest mulig.

 

Fra før av har jeg shure 240 og 440. Jeg bruker disse innendørs og jeg er fornøyd med lyden.(kunne kanskje vært en smule mer bass) Utendørs synes jeg disse blir for store og klumpete.

 

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HD25 er ikke lett/rask å ta av og på. På grunn av den delte hodebøylen kreves det litt justering for å få det perfekt, i tillegg kan venstre klokke vries litt rundt, og når en endrer posisjonen på hodebøylen må en justere klokken riktig etterpå.

 

Dette er imidlertid ikke et så stort problem som det kan virke som, men noe du burde teste før du kjøper siden dette var et av kriteriene dine.

Endret av Phileas Fogg
Lenke til kommentar

hd 25er kjempe gode for din musikk, men ARRRGH di er så vonde over lengre tid. Anbefaler Sony mdr-1r viss du kan strekke deg litt, funker bra til alt av musikk. Litt mere midbass en nøytralt plus mids, og litt laid back det høyfrekvente. Er ikke snakk om ukontrollert bass som du fort kan finne i dt770siden de går utover mids frekvenser.

Lenke til kommentar

Jeg kunne ikke bruke HD25 over særlig lange perioder i begynnelsen, men etter hvert har jeg blitt vandt til det og har nå ingen problemer selv etter mange timers brukt. Tror ikke det er på grunn av at de har blitt noe særlig mye løsere, da jeg fremdeles får vondt av mine Denon AH-NC732 som sitter veldig, veldig løst.

 

V-MODA M80, er kanskje noe du kan vurdere. Passer veldig bra til dine kriterier.

Endret av Phileas Fogg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...