Gå til innhold

Drivere til hovedkort - Kan installeres fra usb?


E_B84

Anbefalte innlegg

Har mottatt hovedkortet mitt som skal sitte i den nye HTPCen min.

Mottok da drivere på medfølgende cd, men foreløpig har jeg ingen dvd/bd-leser i HTPCen.

 

Kan jeg bare kopiere over innholdet fra cden og inn på en minnepenn på min stasjonære pc og kjøre installasjonen fra denne på HTPCen?

 

Burde vel fungere like bra det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar folkens :)

 

Hovedkortet mitt kom for salg i oktober og ser at de fleste driverne på hjemmesiden nå er fra september og november 2012.

Men når man skal laste ned må man velge XP, vista, win7 eller win8 og da igjen 32 eller 64 bit.

 

CDen som fulgte med er jeg usikker på om kan ha plass til alle versjoner, så er kanskje lurt å laste ned rubbel og bit på en annen pc og legge på minnepenn. Skal bruke Win8 64-bit, så vil gjerne være sikker på at driverne jeg legger inn funker..

Lenke til kommentar

Først OS, så bit ja.

Ja jeg vet det, bare mente at det er veldig mange versjoner av driverne på hjemmesiden og at det da er mulig den cden som fulgte med i esken ikke har alle disse versjonene.

 

Slik at det kanskje er lurt at jeg laster ned de som ligger der under Windows 8 64-bit og bruker disse i stedet for cden

Lenke til kommentar

Har du Win 8 64 bit vil drivere for Win 8 64 bit fungere. Ikke noe vits å laste ned drivere for Windows XP.

 

Ja jeg vet det, bare mente at det er veldig mange versjoner av driverne på hjemmesiden og at det da er mulig den cden som fulgte med i esken ikke har alle disse versjonene.

 

Slik at det kanskje er lurt at jeg laster ned de som ligger der under Windows 8 64-bit og bruker disse i stedet for cden

 

Ja, du kan egentlig bare kaste CD'en.. har aldri benyttet meg av drivere som ligger på medfølgende CD da disse ofte er utdaterte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...