HeatedCoffee Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Noen newbs på Fury som er interessert i å levelle sammen? Legg til Woetan. Lenke til kommentar
TobbenTM Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Legger deg til senere i dag, etter jobb. Nick: Tobbentm Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 For featplanner kan dere bruke denne: http://joharaoc.eu/feat Crom er den serveren med flest på, og hvis dere vil gjøre PvE content er det pugs hele dagen. Dragon Spine utvidelsen var rå, med mange utfordrende quests, som gav meg ganske mye hjernetrim. Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 En annen side som varmt anbefales for oss som spiller Age of Conan, er http://cynarablog.wordpress.com/ Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 For de som vil: Guild har åpnet på Fury med navnet -Trusted- Kontakt Woetan eller Dubaltach for invitasjon. PM meg her også på forum med nick, så finner jeg deg i spillet senere. Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Er på Crom med mine 3 80.. Hadde vært veldig moro og spilt bare casuel med nordmenn da.. Endret 16. januar 2013 av Moridin82 Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Vi kommer nok til å kjøre internasjonal guild med tanke på andre jeg kjenner på Fury som vil bli med, men ikke noe galt med nordmenn som vil spille sammen casual, det er jo tross alt det jeg har gjort en god stund selv. Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Joda joina nettopp hadde low HoX char.. Lenke til kommentar
Ebbo Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Kanskje jeg får børste av støvet på DTen min. AoC er det spillet jeg har spilt mest i hele mitt liv, mener det ligger på rundt 2,5k timer. Gameplayet er uslåelig. Ah... minnene. Foresten, til alle som sier "jeg sluttet rundt lvl XX" så gjode jeg det samme. Flere ganger. Jeg sluttet på lvl 22 i en måned, på lvl 55 i ca et halvt år, og brukte tiden på å lage world PvP alts etter å dinge 80 da det var lite endgame content. Men jeg er så sinnsykt glad jeg var talmodig og holdt ut til Funcom fikk mekket sluttspillet. Lenke til kommentar
TobbenTM Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 For de som vil: Guild har åpnet på Fury med navnet -Trusted- Kontakt Woetan eller Dubaltach for invitasjon. PM meg her også på forum med nick, så finner jeg deg i spillet senere. Skulle gjerne spilt Age of Conan videre med dere, men har alt for mye problemer med spillet. Spillet fryser hele PCen flere ganger daglig. Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Skulle gjerne spilt Age of Conan videre med dere, men har alt for mye problemer med spillet. Spillet fryser hele PCen flere ganger daglig. Det var synd TobbenTM! Fikk du ikke løst det på noen måte? Hva slags grafikkkort hadde du igjen, er det flere enn en GPU kjerne der? Har hørt at SLI og Crossfire sliter i AoC med utnyttelse da det bruker mer av en kjerne ser det ut som. Rart hvis alle som har det kortet har sluttet å spille pga en slik feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå