jalapenos Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Hei Jeg fikk i går min første mac. Det ble macbook pro mid 2010 så jeg kan se filmer og surfe på. Jeg har ett spørsmål i den forbindelse om det går an å dele filer/ filmer jeg har på Pcen min til macbooken? eventuel hvilke programer jeg må ha. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Gratulerer med ny Mac! Ja, du kan dele filer. Det er mange måter å gjøre dette på, men hvis du «deler» mappene i Windows skal du kunne åpne de på Macen. Denne guiden er kanskje litt gammel, men fremgangsmåten skal fungere. Lenke til kommentar
jalapenos Skrevet 15. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2013 Takk takk for kjapt svar skal sjekke dette når jeg kommer hjem så skal jeg gi tilbake melding på om det funka Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 http://youtu.be/JSm0YflelJ4 Jeg brukte den, funka fint. Sliter med å få tilgang fra min Mac til den en delt mappe på Windowsmaskinen. Får denne feilmelindgen. Noen som vet hva jegkan gjør? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå