Capitan Adorable Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Hei alle spill interesserte! Lurte på om dere hadde noen forslag til GODE pc spill som det går ann å spille med en eller flere spillere. For eksempel L4D2, Torchlight II eller Minecraft (Co-op/LAN spill) Jeg er ikke så veldig fan av COD eller MW3. Så helt ingen klisjé FPS spill Helst adventure, action, horror, stealth, indie. Osv, sånne type spill. Vil sette stor pris på alle svar. - MVH Capitan Adorable. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Tok en kjapp titt over steamlisten min, så her har du et utvalg av diverse spill jeg og en kompis har hatt mye morro med: Lara Croft and the Guardian of Light Saints Row: The Third Orc's Must Die! 2 Magicka Iron Brigade Killing Floor Portal 2 F.E.A.R. 3 Torchlight II Trine 2 De fleste er bare 2-player og krever trolig online. Endret 15. januar 2013 av shabador Lenke til kommentar
Ragugo Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Diablo 2 lord of destruction Terraria Dungeon Defenders Wanderlust: rebirth Total War: shogun 2 skal vel ha coop, men det er vel litt langt utfor de sjangerene du ville ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå