jsw Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Her om dagen spratt det opp noe nytt på skjermen som jeg ikke setter spesielt stor pris på.. Det dukker opp en stjerne på venstre side i tittelfeltet på forsiden. Drar feltet ned, klikker på meldingslinjen hvor det står Lån inntil osv og får opp nettleseren som sender deg til en side med "Søk om lån osv.." Nettadressen er: lp2.standard.ge1lb.rasklaan.com/xxxxxxx osv eller: addjump.com/xxxxx osv Noen som kan si litt om hva slags reklame dette er, hvor det kommer fra, hvorfor jeg har fått det og hvordan jeg evt kan stoppe det? Har forøvrig en Sony Experia Acro S Takknemlig for innspill. Lenke til kommentar
jic Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 last ned appen airpush, så vil den fortelle deg hvilken gratis app som sender deg reklamen, Lenke til kommentar
jsw Skrevet 15. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2013 Genialt! Bedre blir det vel ikke? Installerte - trykket Scan -(her var det ikke mange muligheter for feiltolking, nei! - og vips fikk jeg opp Tetris Classic. Og det var det siste jeg innstallerte, ja. Vekk med den - så blir det vel stille igjen :-) Tusen takk - dette var konge! Johan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå