rambo555 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 har jobbet via vikarbyrå i sammenhengende 7 mnd,, fikk besjed på arbeidsplassen at de ikke trenger fler vikarer siden folk har kommet tilbake fra sykmelding og ferie.. Har jeg rett til dagpenger? Har hatt mndskontrakt via bemanningsbyrået. hvordan får jeg sånn sluttattest fra vikarbyrået at jeg har mistet jobben slik at nAV IKKE SPERRE DAGPENGER I 2 MND`` hva slags paPIR trenger nav? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Du må i så fall registrere deg som arbeidssøker hos nav. Du sier du har hatt mndskontrakt. Skal du jobbe til kontrakten utløper, eller terminerer de kontrakten din, uten å gi deg hverken arbeid eller lønn i den resterende perioden? Hvis du skal ha en sluttattest må du jo ta kontakt med din kontaktperson i vikarbyrået. Lenke til kommentar
rambo555 Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Dokumentasjon på dagpernger...fra nav sine sider: Dersom du ikke har hatt fast ukentlig arbeidstis i minst 6 mnd forut før arbeidsredukjonen, må du dokumentere alle arbeidsforhold de tolv siste mnd Hva mener dem med dette=?hva slags dokument skal dem ha? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå