Kurt Lekanger Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Men Doro PhoneEasy 740 har lite til felles med vanlige Android-mobiler. Test: Doro PhoneEasy 740 Lenke til kommentar
Jurge92 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Kanskje noe til min farfar! Lenke til kommentar
brg Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Min far fikk denne til Jul, måtte levere den tilbake etter 14 dagers bruk. Programvaren var rett og slett for ustabil til at den kunne brukes. Restartet flere ganger under bruk, enkelte MMS meldingen kunne ikke åpnes uten at softwaren restartet. En annen minus er at dette er en telefon med GPS, men uten mulighet til å benytte denne til noe. Lenke til kommentar
NisseHue Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Min far fikk denne til Jul, måtte levere den tilbake etter 14 dagers bruk. Programvaren var rett og slett for ustabil til at den kunne brukes. Restartet flere ganger under bruk, enkelte MMS meldingen kunne ikke åpnes uten at softwaren restartet.En annen minus er at dette er en telefon med GPS, men uten mulighet til å benytte denne til noe. Ga denne til min far til jul også. Du må ha fått en "mandags" utgave av telefonen. Dette er en super telefon for eldre. Enkel og grei. GPS'en i telefonen har så vidt jeg skjønner den funksjonen at den sender koordinater ved bruk av nød knappen/ alarmen i telefonen. Det at Amobils redaksjon ønsker spill og diverse synes jeg blir for dumt. Dette er en telefon for de som ønsker å benytte den til akkurat det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg