Kurt Lekanger Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 ? Vi kjøper heller nettbrett enn å bytte ut nummer to-PC-en, sier Gartner. Nettbrett gir svikt i PC-salget Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 For min del så var det slik. Men jeg kjøpte meg nettopp en Macbook Air for å ha i tillegg til Ipaden ... Kjekt å ha i pose og sekk Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Håper de tar feil. Sitter selv på en på en tablet nå, og selv om den er kjekk til nyheter og facebook, er den ellers så begrenset at den stort sett samler støv... Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Når Gartner-group kommer med en slik rapport, er det ikke lenge til en pro-Microsoft-artikkel kommer. Jeg tipper den vil handle om hvor riktig det er av Microsoft å lage W8 tilpasset både PC og nettbrett. Ingenting er som bestillingsverk! Lenke til kommentar
caspervir1 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 derfor har Microsoft tenkt langt og vært smarte at de har lagd Surface Pro med USB og masse innganger. Den er rett og slett en PC og en tablet i ett. Jeg kjøper meg derfor denne fordi den er rask, drar Minecraft og er den beste tab-pc-en jeg har sett. Link: http://www.microsoft.com/Surface/en-US/surface-with-windows-8-pro/home Dritbra spør du meg;) Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 For min del så var det slik. Men jeg kjøpte meg nettopp en Macbook Air for å ha i tillegg til Ipaden ... Kjekt å ha i pose og sekk "I pose og skrekk" mener du vel :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg