AnonymDiskusjon Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Man bruker en tommestokk (ikke målebånd), presser det inn til beinet på oversiden av penis og måler penisen i 90 grader ut fra kroppen. Har man veldig bøyd penis retter man den ut så godt man kan uten at det gjør vondt. Anonymous poster hash: 5944d...932 Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 (endret) En ting er lengden, som ikke betyr så mye dersom omkretsen ikke samsvarer. Jeg synes ikke det er digg med en lang og tynn en,ei heller kort og veldig tykk. Den helt perfekte penis er vanskelig å finne, ass. Endret 16. mai 2018 av Tåketrollet Lenke til kommentar
Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 19. mai 2018 Populært innlegg Del Skrevet 19. mai 2018 Jeg gjør det enkelt. Knuller horer. Og hvis de ikke gjør en god jobb med å late som om kuken min er stor og deilig, så klapper jeg til de. Anonymous poster hash: 64955...37b 12 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 ... Jeg har ikke lengdeproblemet, mitt problem er tykkelsen – jeg er 16cm i omkrets, og vanlige kondomer er alt for tynne for meg. Jeg visste ikke at det fantes kondomer i større tykkelser før jeg var godt voksen, noe jeg synes er synd. Hadde jeg fått vite det mye tidligere, hadde jeg vært langt mer positiv til kondomer helt fra starten av – men vi får bare vite at "kondomer er one-size" og ferdig med det. Antakelig for å beskytte det skjøre mannlige ego? Jeg aner ikke. Anonymous poster hash: 5944d...932 Jeg er litt tynnere enn deg('bare' 15cm i omkrets) men jeg hadde også samme problemet, vanlige kondomer kunne være direkte ubehaglig å ha på. Som deg fant jeg ut av det selv i voksen alder. Det var ikke store endringen som skulle til heller. Jeg byttet bare merke fra RFSU til Durex(53 kontra 56mm bredde). Etter det ble kondombruk vesentlig greiere. Jeg er lei av de som skal belære oss om at en størrelse passer for alle men det er ikke sikkert de vet bedre.. Anonymous poster hash: 80392...5e0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Kan vi ikke begynne å poste bilder her? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 16,6 fra benet til tupp, og 11,5 i omkrets. Er ikke fornøyd og har ekstremt dårlig selvtillit når det kommer til størrelse. Anonymous poster hash: 1214a...bd4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Jeg gjør det enkelt. Knuller horer. Og hvis de ikke gjør en god jobb med å late som om kuken min er stor og deilig, så klapper jeg til de. Anonymous poster hash: 64955...37b 25 mm m.a.o. Anonymous poster hash: 23f65...7ae Lenke til kommentar
Korben Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Den er mellom 10 og 20 cm, varierer om jeg er kald, varm eller kåt.... Damer blir aldri fornøyd, men de er jo høflige og lar være å si noe samtidig. Git lite mening og hvordan skal vi menn forstå noe når kvinner er slik? Og alle damene jeg har er happy, men de er dyre. Flott tråd! Lenke til kommentar
Computron Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 (endret) Den er rett og slett helt enorm. Siden vi skal være helt ærlige bak en sky av anonymitet over Internett mener jeg. Endret 23. august 2018 av ♛Black Zarak♛ Lenke til kommentar
mlauree1 Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 20 cm er veldig mye for eksempel for meg. det er smertefullt. Jeg liker peniser 12-15 cm lang. det er ideelt for meg. eng: 20 cm is very much for example for me. it's painful. I like penises 12-15 cm long. that's ideal for me. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Man trenger vel ikke banke den helt inn, eller? Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Man trenger vel ikke banke den helt inn, eller? Kjedelig for de som liker "banking" - og det er, i min erfaring, alle Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 58 cm, hverken mer eller mindre? Anonymous poster hash: 4284c...05d Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 (endret) 11cm slapp 18,5cm erigert Endret 28. oktober 2018 av Captain Kuijt Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 10 cm erigert. For dere som er usikker på penisstørrelsen deres, noe jeg har vært i alle år. Frykt ikke! Jeg startet med Tinder i august og har møtt totalt 3 forskjellige jenter for å ha sex på første møte, og alle har hatt lyst å møtes igjen. Bare 1 av dem følte jeg at var løs i musa i forhold til min tynne penis, og selv hun hadde lyst å møtes igjen. Faktisk alle 3 har lyst å bli bedre kjent med meg, på et annet nivå enn å bare ha sex, så da tror jeg faktisk at man kan konkludere med at penisstørrelse ikke har SÅ mye å si. Det kommer ann på dama. Så selv om du selv føler du har liten pikk, så kan dama digge deg fordi du enten er god å fingre og slikke, kysse, eller bare generelt er en hyggelig fyr å prate med før og etter sex. Eller fordi du er god å pjuske. Anonymous poster hash: 8ce09...5c7 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 10 cm erigert. For dere som er usikker på penisstørrelsen deres, noe jeg har vært i alle år. Frykt ikke! Jeg startet med Tinder i august og har møtt totalt 3 forskjellige jenter for å ha sex på første møte, og alle har hatt lyst å møtes igjen. Bare 1 av dem følte jeg at var løs i musa i forhold til min tynne penis, og selv hun hadde lyst å møtes igjen. Faktisk alle 3 har lyst å bli bedre kjent med meg, på et annet nivå enn å bare ha sex, så da tror jeg faktisk at man kan konkludere med at penisstørrelse ikke har SÅ mye å si. Det kommer ann på dama. Så selv om du selv føler du har liten pikk, så kan dama digge deg fordi du enten er god å fingre og slikke, kysse, eller bare generelt er en hyggelig fyr å prate med før og etter sex. Eller fordi du er god å pjuske. Anonymous poster hash: 8ce09...5c7 Det ene veier vel opp for det andre. Altså er man kjekk nok duger du, men har du en liten en og tillegg ser mindre vellykket ut vil du slite... Tykkelsen på lommeboken har nok også litt å si for enkelte. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 10 cm erigert. For dere som er usikker på penisstørrelsen deres, noe jeg har vært i alle år. Frykt ikke! Jeg startet med Tinder i august og har møtt totalt 3 forskjellige jenter for å ha sex på første møte, og alle har hatt lyst å møtes igjen. Bare 1 av dem følte jeg at var løs i musa i forhold til min tynne penis, og selv hun hadde lyst å møtes igjen. Faktisk alle 3 har lyst å bli bedre kjent med meg, på et annet nivå enn å bare ha sex, så da tror jeg faktisk at man kan konkludere med at penisstørrelse ikke har SÅ mye å si. Det kommer ann på dama. Så selv om du selv føler du har liten pikk, så kan dama digge deg fordi du enten er god å fingre og slikke, kysse, eller bare generelt er en hyggelig fyr å prate med før og etter sex. Eller fordi du er god å pjuske. Anonymous poster hash: 8ce09...5c7 Håper disse tre jentene vet at du treffer og ligger med tre stykker på en gang. Spørs hvor interessert de hadde vært i noe mer om de hadde visst det. Anonymous poster hash: c73af...0ea Anonymous poster hash: c73af...0ea Lenke til kommentar
izot Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Her er det vel bare MPS som gjelder ;-) Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 ... eller ei ræv i ryggen som leverer godt moment. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 Det ene veier vel opp for det andre. Altså er man kjekk nok duger du, men har du en liten en og tillegg ser mindre vellykket ut vil du slite... Tykkelsen på lommeboken har nok også litt å si for enkelte. Dette er sant, men det med tykkelsen på lommeboka har fint lite å si om intensjonene bare er sex. Har aldri brydd meg om hva menn tjener når jeg bare vil ha sex med de, eventuelt være knullevenn. Når jeg har vært på jakt etter kjæreste har det veid tyngre om de jobber eller ikke, hva inntekten er derimot er ikke nøye, så lenge det er stabilt og fast, med andre ord trygt.. Dette synet deler jeg med svært mange andre kvinner. Men finnes unntak så klart. Stabilitet og trygghet trumfer rikdom for mitt sitt vedkommende. Anonymous poster hash: 0e66c...af0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg