Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor stor er din penis? Ærlige svar..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

...

Jeg har ikke lengdeproblemet, mitt problem er tykkelsen – jeg er 16cm i omkrets, og vanlige kondomer er alt for tynne for meg. Jeg visste ikke at det fantes kondomer i større tykkelser før jeg var godt voksen, noe jeg synes er synd. Hadde jeg fått vite det mye tidligere, hadde jeg vært langt mer positiv til kondomer helt fra starten av – men vi får bare vite at "kondomer er one-size" og ferdig med det. Antakelig for å beskytte det skjøre mannlige ego? Jeg aner ikke.

Anonymous poster hash: 5944d...932

Jeg er litt tynnere enn deg('bare' 15cm i omkrets) men jeg hadde også samme problemet, vanlige kondomer kunne være direkte ubehaglig å ha på. Som deg fant jeg ut av det selv i voksen alder. Det var ikke store endringen som skulle til heller. Jeg byttet bare merke fra RFSU til Durex(53 kontra 56mm bredde). Etter det ble kondombruk vesentlig greiere. :)

Jeg er lei av de som skal belære oss om at en størrelse passer for alle men det er ikke sikkert de vet bedre.. :(Anonymous poster hash: 80392...5e0

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Den er mellom 10 og 20 cm, varierer om jeg er kald, varm eller kåt....

Damer blir aldri fornøyd, men de er jo høflige og lar være å si noe samtidig. Git lite mening og hvordan skal vi menn forstå noe når kvinner er slik?

Og alle damene jeg har er happy, men de er dyre.

Flott tråd!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

10 cm erigert.

For dere som er usikker på penisstørrelsen deres, noe jeg har vært i alle år. Frykt ikke! Jeg startet med Tinder i august og har møtt totalt 3 forskjellige jenter for å ha sex på første møte, og alle har hatt lyst å møtes igjen.  Bare 1 av dem følte jeg at var løs i musa i forhold til min tynne penis, og selv hun hadde lyst å møtes igjen. Faktisk alle 3 har lyst å bli bedre kjent med meg, på et annet nivå enn å bare ha sex, så da tror jeg faktisk at man kan konkludere med at penisstørrelse ikke har SÅ mye å si. Det kommer ann på dama.

Så selv om du selv føler du har liten pikk, så kan dama digge deg fordi du enten er god å fingre og slikke, kysse, eller bare generelt er en hyggelig fyr å prate med før og etter sex. Eller fordi du er god å pjuske.

Anonymous poster hash: 8ce09...5c7
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

10 cm erigert.

For dere som er usikker på penisstørrelsen deres, noe jeg har vært i alle år. Frykt ikke! Jeg startet med Tinder i august og har møtt totalt 3 forskjellige jenter for å ha sex på første møte, og alle har hatt lyst å møtes igjen.  Bare 1 av dem følte jeg at var løs i musa i forhold til min tynne penis, og selv hun hadde lyst å møtes igjen. Faktisk alle 3 har lyst å bli bedre kjent med meg, på et annet nivå enn å bare ha sex, så da tror jeg faktisk at man kan konkludere med at penisstørrelse ikke har SÅ mye å si. Det kommer ann på dama.

Så selv om du selv føler du har liten pikk, så kan dama digge deg fordi du enten er god å fingre og slikke, kysse, eller bare generelt er en hyggelig fyr å prate med før og etter sex. Eller fordi du er god å pjuske.

Anonymous poster hash: 8ce09...5c7

Det ene veier vel opp for det andre. Altså er man kjekk nok duger du, men har du en liten en og tillegg ser mindre vellykket ut vil du slite... Tykkelsen på lommeboken har nok også litt å si for enkelte.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

10 cm erigert.  For dere som er usikker på penisstørrelsen deres, noe jeg har vært i alle år. Frykt ikke! Jeg startet med Tinder i august og har møtt totalt 3 forskjellige jenter for å ha sex på første møte, og alle har hatt lyst å møtes igjen.  Bare 1 av dem følte jeg at var løs i musa i forhold til min tynne penis, og selv hun hadde lyst å møtes igjen. Faktisk alle 3 har lyst å bli bedre kjent med meg, på et annet nivå enn å bare ha sex, så da tror jeg faktisk at man kan konkludere med at penisstørrelse ikke har SÅ mye å si. Det kommer ann på dama. Så selv om du selv føler du har liten pikk, så kan dama digge deg fordi du enten er god å fingre og slikke, kysse, eller bare generelt er en hyggelig fyr å prate med før og etter sex. Eller fordi du er god å pjuske.   Anonymous poster hash: 8ce09...5c7

Håper disse tre jentene vet at du treffer og ligger med tre stykker på en gang. Spørs hvor interessert de hadde vært i noe mer om de hadde visst det.

Anonymous poster hash: c73af...0ea

Anonymous poster hash: c73af...0ea

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Det ene veier vel opp for det andre. Altså er man kjekk nok duger du, men har du en liten en og tillegg ser mindre vellykket ut vil du slite... Tykkelsen på lommeboken har nok også litt å si for enkelte.

Dette er sant, men det med tykkelsen på lommeboka har fint lite å si om intensjonene bare er sex. Har aldri brydd meg om hva menn tjener når jeg bare vil ha sex med de, eventuelt være knullevenn. Når jeg har vært på jakt etter kjæreste har det veid tyngre om de jobber eller ikke, hva inntekten er derimot er ikke nøye, så lenge det er stabilt og fast, med andre ord trygt.. Dette synet deler jeg med svært mange andre kvinner. Men finnes unntak så klart. Stabilitet og trygghet trumfer rikdom for mitt sitt vedkommende. 

Anonymous poster hash: 0e66c...af0

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...