Gå til innhold

Nvidia surround med en 680?

Thomaasen

Anbefalte innlegg

Heisann,

Lurte på om det er mulig å kjøre nvidia surround med 3 skjermer på ett 680 kort. Som dere sikkert vet har jo disse kortene 2 DVI, 1 HDMI og 1 display port.

Er det mulig for meg og kjøre surround ved å bruke DVI på 2 av skjermene og display port/hdmi til DVI på den siste skjermen eller MÅ alle være direkte DVI?

dual 680 kommer i en nær fremtid :p

(asus gtx 680 4gb eller 2gb DCU ll)

Tusen takk for svar :-D

Mvh. Thomaasen

post-217313-0-69785700-1358210253_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du ha SLI så blir alltid kortene tvunget til å kjøre med lik Vram for at det skal virke, og da går det alltid på kortet som har lavest.

Det vil si har du et på 2gb fra før og kjøper et til med 4gb for SLi så vil de kortene kjøre med 2gb vram så lenge de er koblet i SLi

Det går alltid på det kortet med lavest verdi, så kjøper du 4gb nå så må du kjøpe et 4gb kort til senere for å ikke gå i fella med for lite vram.

Lenke til kommentar

Skal du ha SLI så blir alltid kortene tvunget til å kjøre med lik Vram for at det skal virke, og da går det alltid på kortet som har lavest.

Det vil si har du et på 2gb fra før og kjøper et til med 4gb for SLi så vil de kortene kjøre med 2gb vram så lenge de er koblet i SLi

Det går alltid på det kortet med lavest verdi, så kjøper du 4gb nå så må du kjøpe et 4gb kort til senere for å ikke gå i fella med for lite vram.

Ahh takk, det visste jeg ikke :D Blir nok 4gb for siden jeg er en asus fan og 4gb asusen tar bare 2 pci slots. Det er utrolig lite pusterom med sli mellom de kortene som tar opp 3 pci slots men ville det fortsatt funke. Komplett sa at det mest sannsynlig ville funke. Har en sabertooth z77 btw. Med 2, 3 slots gpu er det nesten 0 rom mellom kortene, den ene viften ligger nesten i den andre gpu'en.

Hva tenker dere?

Lenke til kommentar

Kjøp GTX 670 DirectCU, så får du uansett to-slots kort.

http://www.techpower...t_Cu_II/28.html

Når 670 kjører samme klokkefrekvens som 680 er det ikke mulig å skille dem ytelsesmessig.

Da må jeg vell overclocke 670'en? eller har jo 680 flere CUDA kjerner, har dette noe å si.

Men siden jeg har penger til det har jeg lyst og gå for 680. Litt for og skryte og xD

Har sett mange videoer på utube som f.eks motherboards der de kjører 3-way sli og alle kortene tar nesten ani hverandre. Så to, 3 slots kort burde vell funke?

Om ikke venter jeg bare noe dager og går for 680 4gb (2slots)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...