iGlenn Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Litt morsomt at Tine sier at Sander går mot gruppen hvis han sender ut Amir eller Mads, ettersom det er det gruppen egentlig vil. Begynner å irritere meg litt over Tine, jeg. Endret 19. mars 2013 av iGlenn Lenke til kommentar
pukki Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 hahaha for en flott start. sander virker alright, magne også. håper ikke amir og co får tak i maska. trodde tine var en av mine favoritter i år, men det viser seg mer og mer å ikke stemme. håper på en twist som gjør at amir og tine må ta hver sin buss tilbake til Norge. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hun heter jo Tina? Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Jeg kaster opp av Amir. For en selvsentrert drittunge med temperamentsproblemer. ja uff, lurer på hvordan fyren tenker... Han snakker jo mot seg selv helle tiden, ihverfall når du sammenlikner hans handlinger med hans ord... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Haha, Amir... vanskelig med så mye hormoner og sinne i kroppen tydeligvis. Alltid gøy med folk som må bokse og sparke i lufta. 3 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Irriterer meg alltid når disse realitydeltakerne konstant snakker om "det beste for gruppa", når gruppa gjerne er splittet i to allianser. Og jeg har ikke noe spesielt i mot Sander, men jeg tror han har IQ som en brødboks. Han gjør hvertfall ikke de lureste valgene for å komme langt. 2 Lenke til kommentar
2ore Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 På tide med en topp 3 kjipe personer: 1. Amir - Selvskrevent. Tidens sutrepave, ikke minst utrolig egoistisk. 2. Tina - Hun er rett og slett JÆVLIG irriterende. Holder også på å bli sjefen blant jentene nå. 3. Mari - Så døll at hun ikke er på skjermen mer enn 3-4 minutter per episode. Ellers ålreit, da. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) Ingenting er så irriterende som når noen skal lese et brev høyt, også leser de hele for seg selv først, mens alle skriker at de skal lese det høyt... Endret 20. mars 2013 av Blitsen 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Haha, det er så tragisk hver gang noen ryker ut! Fremstilles jo som om det var snakk om liv å død, haha!. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Tina er rett og slett ekstremt trangsynt. At hun ikke kan skjønne hvorfor gruppen ville ha ut Amir, er bare idiotisk. Godt jobbet, Thomas! 1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 For et par episoder siden klarte jeg ikke Thomas, men nå heier jeg på han! Ærlig, men samtidig kynisk og skikkelig spiller Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Ja, Thomas er en skrue. Først virker han som sykt overfladisk og klysete, men etterhvert så merker man at han jo er nok det, men også ganske så smart og helt okay sympatisk og hyggelig. Er nok mer voksen enn han ser ut til kanskje. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) Hvilken episode går på TV nå? Lurer på hvor mange frem viaplay har vist, siden jeg har sett de der Slik at jeg ikke spoiler noe. Endret 20. mars 2013 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Episode 7 ble vist i dag, og episode 8 kommer i morgen. Tar jeg ikke helt feil legges episodene ut på Viaplay dagen før de vises på TV. Håper ikke Birger må ut i morgen. Morsom fyr. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Birger er så dum at det blir morsomt. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Glad for at Amir er ute. Dessverre lukter jeg en tvist som gjør at han kommer tilbake (typisk TV3). 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Thomas framstår jo som et geni sammenlignet med resten av gjengen. Det beste med Paradise er når deltakerne kjører en liten quiz, ala hvor mange mennesker som bor på jorden, eller som i forrige sesong da de diskuterte hovedstader. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 (endret) Greit at Amir gikk ut, men rimelig sikker på at han er en sånn type som kommer inn igjen. Likte ikke Birger i starten, men han virker jo grei. Ikke den skarpeste kniven i Paradise-skuffen, men det er jo ingenting vondt i han. Døde litt inni meg når jentene diskuterte antall mennesker på jorda da... Endret 21. mars 2013 av Nevnarion Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 http://www.worldometers.info/world-population/ Lenke til kommentar
Seal Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Artig når den som tipper at det er 5 millioner mennesker i verden er nærmest av alle... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg