Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 Norge - Sesong 5 | [Mandag-torsdag kl. 21:30] *_INGEN_ SPOILERE I DENNE TRÅDEN*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk helt gåsehud på ryggen da de sendte inn Thomas (og ikke på en god måte). Han er jo bare en liten GUTT jo?! "Penger er alt, penger er makt, jeg skal bli rik, penger kan kjøpe alt". Også klarte han ikke å la være å tafse med sitt eget hår mens han market seg usprekt rundt i bassenget med trutmunnen sin blleghgug. Nei takk!

 

Jeg syns alltid det er interessant å høre hva de syns om jentene der inne. Hvem som er "scjempe-pen" og hvor viktig TITSA er :huh: . De får seg en overraskelse den dagen de stikker tåa inn i den virkelige verden.

 

Når det er sagt....digger PH, må se på hver kveld :D . Engasjerer meg like mye hvert år, haha.

Jobbet med Mads tidligere faktisk, men kjenner han ikke noe særlig.

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

- Vi begynte å leie limo på videregående, da vi skulle på juleball. Vi likte det så godt at vi fortsatte med det, sier Thomas Holstad (21) til Seher.no.

I onsdagens episode uttaler de at "limousiner for oss er som en russebuss på en måte."

 

Selv om utgiftene skjøt i været da han og kameraten Fredrik Kittel-Nielsen (20) flyttet sammen i en leilighet i Bogstadveien i Oslo sentrum, fortsatte å leie limousiner for opptil 10.000 kroner kvelden selv om de bodde midt i byen.

 

:eek:

Jeg hadde aldri kommet med på PH. Hahaha.

Lenke til kommentar

Dægærn, der kom Thomas. Han vet jeg godt hvem er. Spess type, for å si det mildt. Var mye homorykter om han før i tiden, han hadde et rykte på seg på ungdomsskolen om at han "sugde en kar for en sixpack cola". Hvor sant det var er vel en annen sak.

 

Bullshit. Han var så hetero som man kunne få det. Kledde seg like pent da også, men.

Lenke til kommentar

Han hadde kledd så mye bedre å ha litt røffere stil, ikke ridebukser og pappaguttsveis.

Meget mulig, men det hadde vært jævlig kjedelig med enda en bola bondekar med tatoveringer (snork), det er jo aldri de som lager mest liv - det er ALLTID de "annerledes" gutta som er fetest. Se på Petter Pilgaard i sesong 1, Niclas Wicksell i sesong 3 og Stian i sesong 4. Nå sier jeg ikke at Thomas har potensiale til å bli en av dem, jeg sier bare at Paradise er ofte dritkjedelig pga. harrytasser med tatoveringer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

ikke les hvis du ikke har sett onsdagens episode!

 

Jævla digg at Amir røk ut! Trodde Sander ikke hadde baller til å gjøre det, men han sendte Amir på hodet og ræva ut. Heldigvis :D

 

Er det Kristian Rene som kommer inn nå?

 

 

Endret av Bosch
  • Liker 2
Lenke til kommentar

ikke les hvis du ikke har sett onsdagens episode!

 

Jævla digg at Amir røk ut! Trodde Sander ikke hadde baller til å gjøre det, men han sendte Amir på hodet og ræva ut. Heldigvis :D

 

Er det Kristian Rene som kommer inn nå?

 

 

 

Svar på spoiler

 

Ja det tror jeg, står ihvertfall det på hans facebookside, Dennis fra i fjor gratulerte han med ny sesng allerede 28 feb.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...