Latias Skrevet 13. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2013 Nei. Det er håpløst i form av at visse folk ikke kan la være å spoile for andre. Dessuten er det enda et stikk mot den utdøende tv-verdenen når tv-kanalene legger ut ting på nettet lenge før de blir vist på tv. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Syns det er litt merkelig at TV3 kan la det ligge et døgn i forveien på viaplay, mens på sin egen nettside kan de ikke engang legge ut episoden samtidig som den blir sendt på TV, de må faktisk vente til den er ferdigsendt. Litt merkelig. Men jeg koser meg med en måned gratis prøveperiode på viaplay, og ser PH uten reklame. Ser riktignok ikke episoden en dag i forveien, og håper alle her holder seg for gode til å spoile. Heldigvis har jeg få venner på Facebook som skriver noe særlig om det, og tror ikke noen av dem bruker viaplay, så føler meg foreløpig spoilertrygg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2013 Syns det er litt merkelig at TV3 kan la det ligge et døgn i forveien på viaplay, mens på sin egen nettside kan de ikke engang legge ut episoden samtidig som den blir sendt på TV, de må faktisk vente til den er ferdigsendt. Litt merkelig. Men jeg koser meg med en måned gratis prøveperiode på viaplay, og ser PH uten reklame. TV3 legger ikke ut episoden før kl. 22 fordi det er rundt 20 minutter mer reklame på tv enn nett-tv. Men ja, når de først har valgt å legge ut episoden et døgn før på Viaplay så bør de greie å legge den ut litt tidligere på TV3 Play. Er det ikke reklame på Viaplay eller er dette noe du har fjernet manuelt? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Ah, okei, trodde de ikke la den ut før nærmere 22:30, men likevel. Nei jeg har ikke fjernet noe manuelt, så det er nok ikke reklame på viaplay. Ikke som jeg har opplevd hvertfall. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Imponerende at de kan bli så gira for å stikke å grille med et par pils. Lenke til kommentar
xelp Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Episode 4 ute.. Dårlig opplegg. Endret 13. mars 2013 av Rotaderp Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Forpult dritt at tv3play har blokkert ad block. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Greia er at jeg ikke får lov til å spille av episodene før jeg har deaktivert ad block... Bruker chrome. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Guide litt lenger bak i tråden om fix Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Det funket! Sykt digg følelse å se at reklamen ble skippet. Takk til deg, jdmik og ToTTy (som lagde fix-tråden). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Rikelig med aktivitet her. Skjønner at det har vært en underholdende start på Paradise, ja. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Slapt her da! Det blir bedre neste uke, både i denne tråden, og på tv!!! ps: Noen som så hvem som ga Blowjoben? Lenke til kommentar
LukasKasha Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Noen som la merke til perlesløyfen til Magne? Den er herfra: http://www.perlesloyfer.no Laget av perler :-D Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Hvem faen betaler så mye for sånt? Kan da fint lages selv på kort tid. 2 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=wRq-tyjKocE savvner den sannngen, ble alltid stemning!!!! Endret 14. mars 2013 av Carlgutt Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Hørte rykter om at Carlgutt banga Ariel på barneskolen. Noen som kan bekrefte???? Gleder meg til neste uke. Endret 14. mars 2013 av CypheroN 2 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Får bare håpe at de ikke begynner med 1 minutts stillhet bullshit denne sesongen når folk ryker.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg