Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 Norge - Sesong 5 | [Mandag-torsdag kl. 21:30] *_INGEN_ SPOILERE I DENNE TRÅDEN*

Anbefalte innlegg

Tror du det er noen tilfeller der en opptreden på paradise kan virke positivt:) Eller kan det bli vanskelig da det er et show og det er lagt vekt på å lage show noe som kan komme i veien for den hele og ærlige personligheten til de forskjellige deltakerne :)

Det jeg lurer på er om det egentlig for disse fatale konsekvensene som vi alle snakker om? Personlig tror jeg at det kan virke positivt i noen sammenhenger, mens andre ikke. Og sannsynligvis vil man være glemt i løpet av noen år...

http://www.seher.no/915905/paradise-paret-avlyser-bryllupet

- "Det ble ikke noe av flyttingen da vi begge har hatt vanskeligheter med å få oss jobb etter Paradise. Det hele ble for vanskelig å få til, sier Tina til Seoghør.no."

Sånt er kjipt. Tror du sjelden blir tatt seriøst igjen i de fleste sammenhenger. Driver du med fjas, slik som Stian fra fjorsesongen er det sikkert positivt i noen sammenhenger. For de fleste andre tror jeg ikke det er et kjempepluss akkurat.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror egentlig det bare er Petter Pilgaard og Stian av de skikkelig kjente Paradise-deltakerne som ikke har fått kjenne stigmaet av å være tidligere deltaker i arbeidsmiljøet. Tror kanskje de skikkelig anonyme som nesten ingen husker i ettertid, som Mette og Thea (tror jeg de het?) ikke får føle det så voldsomt, men jeg tror ikke de får så mye ut av oppholdet at det er noe poeng å dra heller.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Ingenting. De jobber bare i underholdningsbransjen, og der kan det være lurt å være et kjent navn. Mener å huske at det var en som var jusstudent i fjor, og det er jo karriereselvmord å bli med på Paradise om man satser på å få jobb innen juss.

Nina.

Noen som vet hvordan det har gått med de nogenlunde oppegående derfra fra i år?

De fleste er i Ayia Napa nå, så ingen jobb i sommerferien med andre ord.

Lenke til kommentar

Tror egentlig det bare er Petter Pilgaard og Stian av de skikkelig kjente Paradise-deltakerne som ikke har fått kjenne stigmaet av å være tidligere deltaker i arbeidsmiljøet.

Ah, feil. Pilgaard hadde jo en seriøs jobb som finansrådgiver, men ble presset/anbefalt å si opp etter at han var med på Pærra fordi de ikke ville assosieres med det.

- Jeg har sagt opp jobben. Det var jo ikke akkurat god stemning etter at jeg ble med i «Paradise Hotel», men til tross for det, fikk jeg ikke sparken, sier Pilgaard til bladet.

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=572888

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg og kompis vandra helt random rundt på Magaluf for en uke sia, så klarer vi å komle oss inn på en norsk pub som heter Blå Måne - kanskje den tristeste puben på Magaluf, satt typ 10 stykker der - og tror du jammen meg ikke Paradise Miguel står bak baren.

Så begynner kompisen min instinktivt å synge på en av Staysmann (Paradise Stian) sine låter, som går noe i denne duren; "har ikke sett en episode av Paradise Hotel, har overhodet ingen mening om Paradise Miguel".

Og da er helvete løs. For av de 10 stk som er inne på puben, så er det selvfølgelig 3-4 fjortiser som står i kø for å bedåre denne karen, stormforelsket of course. Da smeller det fra ei av disse jentene:

"Herregud!!!! Han er et menneske han også!!!"

"Selv om han har vært med på PH så har han følelser!!!!"

osv osv.

For å si det sånn, vi ble ikke der lenge :roll:

• Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg og kompis vandra helt random rundt på Magaluf for en uke sia, så klarer vi å komle oss inn på en norsk pub som heter Blå Måne - kanskje den tristeste puben på Magaluf, satt typ 10 stykker der - og tror du jammen meg ikke Paradise Miguel står bak baren.

Så begynner kompisen min instinktivt å synge på en av Staysmann (Paradise Stian) sine låter, som går noe i denne duren; "har ikke sett en episode av Paradise Hotel, har overhodet ingen mening om Paradise Miguel".

Og da er helvete løs. For av de 10 stk som er inne på puben, så er det selvfølgelig 3-4 fjortiser som står i kø for å bedåre denne karen, stormforelsket of course. Da smeller det fra ei av disse jentene:

"Herregud!!!! Han er et menneske han også!!!"

"Selv om han har vært med på PH så har han følelser!!!!"

osv osv.

For å si det sånn, vi ble ikke der lenge :roll:

Fin historie :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...