Nevnarion Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Neste sesong kommer på nyåret, begynner vel vanligvis rundt midten av mars. Innspillingen skjer i januar/februar. Endret 25. juni 2013 av Nevnarion Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Ergo; Det er fortsatt tid til å melde seg på. Kanskje jeg skulle... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Du er for ung. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) 20 såvidt jeg vet. edit: jepp, mellom 20 og 35 + singel (selvfølgelig) http://www.tv3.no/paradisehotel2013/s%C3%B8knadsskjema/vil-du-v%C3%A6re-med-i-paradise-hotel Endret 25. juni 2013 av The Doctor Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Det er sånn de velger de ut ja, artige spm som måtte besvares. Jeg kunne aldri tenkt meg å bli med på programmet, men hadde vært artig å levere en helt ærlig påmelding for å se om de kontaktet meg Er jeg sær nok? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 20 såvidt jeg vet. edit: jepp, mellom 20 og 35 + singel (selvfølgelig) http://www.tv3.no/pa...-paradise-hotel Faen heller, ut ifra den typen spørsmål og helfigur/portrett hadde jeg gitt meg selv 70% sjanse på og iallefall bli innkalt til intervju, synd jeg er i forsvaret under hele opptaksperioden. Men Paradise 2015? tja.. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Hvorfor singel (selvføgelig), EGENTLIG? Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Hvorfor singel (selvføgelig), EGENTLIG? Fordi man må være singel for å bli kalt inn til intervju Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Ja, men man kan jo være i et forhold, gift, åpent forhold, hva som helst, og bare LYVE? Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Var det ikke ei jente for noen sesonger siden som hadde en dude hjemme? Husker ikke hvilken sesong though. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Ja, men man kan jo være i et forhold, gift, åpent forhold, hva som helst, og bare LYVE? Om madammen plutselig hadde tatt seg en tur til Mexico og jeg hadde sett hun på skjermen så hadde hun havnet fort på dør.. Pill råttent å lyve om slikt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Noen som har har sett på det danske, ser det har kommet 10 episoder Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Greia var nok at hun hadde kjæreste, kjæresten visste om det. Men de løy ''sammen'' for å få hun med. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Noen som har har sett på det danske, ser det har kommet 10 episoder Ja. Liker tho ikke hotellet der. Ikke like idyllisk og bassenget ser rett og slett skittent ut. TV3 har bedre produksjon. Men Paradise er Paradise, selv om jeg helt klart foretrekker den norske versjonen. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Hvis jeg hadde vært gammel nok skulle jeg gjerne meldt meg på, virker utrolig gøy. Men er redd for at folk utenfor ikke skal like meg og at jeg får hat meldinger på insta/facebook/snapchat osv Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Framtidig jobbintervju og sånn derimot er det ikke så nøye med? Reaksjonene på facebook derimot. Goddayum! 1 Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Framtidig jobbintervju og sånn derimot er det ikke så nøye med? Reaksjonene på facebook derimot. Goddayum! Tror du det er noen tilfeller der en opptreden på paradise kan virke positivt:) Eller kan det bli vanskelig da det er et show og det er lagt vekt på å lage show noe som kan komme i veien for den hele og ærlige personligheten til de forskjellige deltakerne Det jeg lurer på er om det egentlig får disse fatale konsekvensene som vi alle snakker om etter en deltakelse på skandalehotellet? Personlig tror jeg at det kan virke positivt i noen sammenhenger, mens andre ikke. Og sannsynligvis vil man være glemt i løpet av noen år... Endret 26. juni 2013 av piratentim Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Framtidig jobbintervju og sånn derimot er det ikke så nøye med? Reaksjonene på facebook derimot. Goddayum! Selvfølgelig er det kjipt, men hvor fett er det å være kjent for å være han stygge tapern på paradise? Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Selvfølgelig er det kjipt, men hvor fett er det å være kjent for å være han stygge tapern på paradise? Er nettopp derfor du ikke får jobben også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg