Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 Norge - Sesong 5 | [Mandag-torsdag kl. 21:30] *_INGEN_ SPOILERE I DENNE TRÅDEN*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stusset over det samme.

Hele greia var i hvert fall maks pinlig. Kri-Re har alltid vært litt på kanten for mine del. Når jeg sier at han er det mest awesome som finnes på denne kloden så mener jeg det selvfølgelig ikke, samtidig mener jeg det litt. Nå derimot kryssa han grensa, Paradise er virkelig livet hans. Det er alt han har, alt han noengang har oppnådd, alt han noengang komme til oppnå.

Endret av Carlgutt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det lov til å spekulere over hva som kommer til å skje? Putter det ihvertfall i spoiler i tilfelle noen av dere ikke vil vite hvem jeg tror kommer til å vinne.

Tror det er Glenn og Louis som vinner. De er ganske nøytrale, spiller med begge parter og er godt likt av de fleste, virker det som. Tipper en av de kommer til å slippe kulen. Har lest et sted at det ikke er noe kontakt mellom de to lengre. Louis har sakt at Glenn "er en person som dytter henne ned, istedet for å hjelpe henne opp". Noe må jo ha skjedd mellom de to. Tenker enten at Glenn slipper kulen og Louis blir sur på han, eller så slipper Louis kulen og Glenn sier noen fæle ting til hun.

Lenke til kommentar

Kan fort ha vært at forholdet surnet etter at de kom hjem til Norge også. Sånn som Louis har spilt i det siste ville det derimot fryde meg om h*n fikk smake sin egen medisin i form av å bli sendt hjem eller bedratt av partneren på en annen måte. Greit nok at man spiller dobbeltspill, men h*n er så bitchy og ekkel i intervjuene at man bare vil ha kreket ut. Tvers gjennom usympatisk.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kan fort ha vært at forholdet surnet etter at de kom hjem til Norge også. Sånn som Louis har spilt i det siste ville det derimot fryde meg om h*n fikk smake sin egen medisin i form av å bli sendt hjem eller bedratt av partneren på en annen måte. Greit nok at man spiller dobbeltspill, men h*n er så bitchy og ekkel i intervjuene at man bare vil ha kreket ut. Tvers gjennom usympatisk.

HUN:) Selv om hun ble født mann ønsker hun å bli fremstillt som kvinne, og det skal respekteres.

• Liker 2
Lenke til kommentar

HUN:) Selv om hun ble født mann ønsker hun å bli fremstillt som kvinne, og det skal respekteres.

Dummeste jeg har hørt. Louis er en mann, og ingenting annet enn det. En kan ikke fly rundt i dameklær, sminke og ta noe østrogen-tilskudd og forvente å bli "godkjent" som dame. Du trenger for øvrig ikke å komme med et motsvar, da jeg har fullstendig rett i det jeg skriver.

• Liker 9
Lenke til kommentar

Dummeste jeg har hørt. Louis er en mann, og ingenting annet enn det. En kan ikke fly rundt i dameklær, sminke og ta noe østrogen-tilskudd og forvente å bli "godkjent" som dame. Du trenger for øvrig ikke å komme med et motsvar, da jeg har fullstendig rett i det jeg skriver.

Jeg kommer med et motsvar fordi det er folk som deg som bare gjør verden trist. Jeg anser innlegget ditt som veldig homofobisk og krenkende. Jeg har flere venner som er transeksuelle - noen er lenger "på vei" enn andre, men de har gjort et valg og er fast bestemt på å bytte kjønn. Og det skal respekteres.

• Liker 2
Lenke til kommentar

- noen er lenger "på vei" enn andre, men de har gjort et valg og er fast bestemt på å bytte kjønn. Og det skal respekteres.

Men inntil de har byttet kjønn må det være lov å kalle dem for det de er.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Klart det skal respekteres, og jeg har full respekt for folk som føler at de er født som feil kjønn, og ønsker å bytte. Men uansett hvor kvinnelig Louis føler seg, så er han inntil en kjønnsoperasjon er gjennomført, per definisjon en MANN.

En katt er ikke en hund bare fordi den føler at den er det.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Helvetes Tina, er det mulig. Litt interessant da, å se at de to som i utgangspunktet skal stole mest på hverandre av parene der inne, begge forsøker å safe seg selv.

Nå vil det jo forsåvidt være lurt av både Sander og Glenn å ville stå med Tina fremfor sin egen partner. Tror det er Tina som vinner finalen uansett hvem av de to hun står med. Det spennende da vil være at ingen av dem vil stole på henne under troskapstesten, så spenningen rundt hvem som slipper kula først vil jo være enorm.

Lenke til kommentar

Legenden. Huff, var nesten litt tragikomisk å se han på slutten når bare la seg helt flat. "æ e en elendig spællar i det spælle her, æ har sjekka inn fuckings mange ganger nå" " Æ legge opp, nå legg æ helt opp"

Endret av Carlgutt
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...