Nevnarion Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Lol, Louis skryter av at h*n gambler og tar sjanser, til og med etter at h*n har stilt seg ved Glenn og sendt hjem Lauretta. Enig med Birger, hadde Louis virkelig gamblet så hadde h*n sendt hjem Tina eller Charlotta. I stedet stiller h*n seg med den tryggeste partneren som h*n har lyst til å stå med. For all del, forstår valget, men vil på ingen måte kalle det risky spill som "vil skape reaksjoner" som h*n så fint sa det selv. Var vel det safeste valget både for Louis og for husfredens skyld. Ellers, helt greit at Lauretta er ute. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Lauretta laget liv, og helvete! Og var noe av det beste som kunne skjedd paradise denne sesongen! Men helt greit at hun nå er ute. Endret 30. mai 2013 av Mala Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Hva var det Louis og Glenn drev.... med? (på outro) Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 De 2 maskerte som kom gående inn på outroen? Rene og Magne? Da blir jeg skuffa :< Lenke til kommentar
Niram Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Tviler på at Magne kommer inn for 2. gang. Det blir FOR dumt. Kristian et jeg derimot bombesikker på at kommer inn igjen. Får bare håpe Tina ryker på hue og ræva ut først 1 Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Syntes at Rene har fått altfor mye spillerom fra før, så det at han skulle kommet inn igjen ville blitt for dumt. Men jeg er ganske sikker på at det skjer selv. 1 Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Kommer jo ikke inn igjen med mindre det er en plott som det har vært tidligere der noen tidligere deltakere f.eks stemme/bestemme hvem av de som kan sjekke inn. Det er semi finale neste uke, folk skal ut ikke inn. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Tja, om det kommer inn noen rett før finalen er det vel ikke første gang. Bruker å være en twist mot slutten som gjør at noen har mulighet for å "spille seg inn" et par dager før finalen. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Ja, men de kommer ikke til å slippe inn bare han sånn uten videre som sagt, da blir det som du sier en twist. Lenke til kommentar
Links Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Nei ikke mer Kristian Rene er så drittlei trynet hans. Tina sitt også blir så deprimert av å høre på dem. Dessuten ble Kristian Rene Mister Paradise i år, det får være nok. Har fått nok av stemmen hans, selv om mange synes han er så "tøff og kul". Blir galt at han skal vinne i år, bare fordi han ikke vant i fjord. Niklas vant jo på andre forsøk, men han gjorde det ganske fair uten noe drama, trynesnakk og arroganse. Håper heller at Bygdegutten (Erik hehe håper han kommer inn igjen) eller Birger vinner med for eksempel Pia. Endret 1. juni 2013 av Links 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Har ikke sett på paradise etter at tina kom inn igjen Tina&Lois ødelegger hele driten for min del. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Må jo få med deg homo-transe sex! 7 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Remi er så kjip og anonym at jeg nesten skulle ønske at vår mørke prins ikke ble stemt ut. Merker veldig godt at han ikke er typen som er der for å "spille", kommer ikke med noe taktikk og hver gang noen snakker det med han grønter han bare med. Ironisk nok er han akkurat som de hans elskede partner hater,Isabell og Biriger, de som "bare" sklir med. Blir litt døll stemning med så mange kjedelige karakterer der inne. Spesielt når produksjonen tydeligvis har valgt å kun fokusere på taktikk og spill i år. Likevel, hvis Kri-Re fortsatt var inne når Tina kom inn og hele den Rene-Tina-Lous-Charlotta alliansen var på topp igjen, så hadde jeg sikkert sittet å klagd på det også Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Hater at folk på skolen spoiler hva som skjer en dag før fordi de er ViaPlay-kunder; Det er vel slik at finalen kun vises på TV? Og ikke at de får se DEN også dagen før? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Det var slik i fjor, ihvertfall. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Dritt at Birger ble sendt hjem, irriterte meg at de skulle stemme over hvem som skulle være skjebnegudinner, og at blondealliansen gikk med på det når de vet at de andre er i flertall. Reaksjonen til Charlotta når det ble foreslått stein/saks/papir sa jo alt; "Nej, det skal vi INTE". Spent på hvem det er som kommer inn igjen i kveld da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Birger var jo helt, hadde jo håpet han skulle til finalen altså. 3 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Da var endelig Birger ute! Go brunettene!! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Birger var jo helt, hadde jo håpet han skulle til finalen altså. Da boikotter jeg iallefall resten av sessongen, fy faen så drit hele greia har blitt nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg