knipsolini Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Yahooo! Psykopatisk respons av Tina og Kristian Rene. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Haha, KR og Tina! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Jippi! Dette var ålreit. Beste moment så langt. *victory* 3 Lenke til kommentar
AOEnuke Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Patetisk tale i fra KR. Virker som "spællern" mister grepet. Endret 13. mai 2013 av AOEnuke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Det beste er at Triana gliser som bare faen mens hun stiller spørsmål til KR om hva han synes om valget til Lauretta. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Har aldri kost meg mer under en pærra-eppis. Fy faen. Er sikker på at om det ikke var kameraer tilstede, så hadde KR slått ned Lauretta. 1 Lenke til kommentar
AOEnuke Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Tragisk type KR er. Prøver gi Lauretta skyldfølelse pga et helt rasjonelt valg hun tok. KR eller Magne må ut denne uken, de irriterer meg bare mer og mer. Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Kreds til Lauretta!!! Tina: "Hu kommer aldri til å sove i president suiten". Sover der samme dag !! Evig gøy og et veldig bra valg fra Laurettas side spør du meg. 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Den andre alliansen er i flertall, og det kommer en ny gutt inn på hotellet i morgen. Jeg tror KR ryker på torsdag. Endret 13. mai 2013 av Rankiz Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Dette er vel hva du tror håper jeg? Du tok ikke feil tråd nå? Ligger en episode forran denne tråden her, så det er sagt! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Tviler på at KR ryker. e: Dette er spekulasjon fra min side iallefall, jeg har null peil Endret 13. mai 2013 av The Doctor Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Dette er vel hva du tror håper jeg? Du tok ikke feil tråd nå? Ligger en episode forran denne tråden her, så det er sagt! Bare noe jeg tror. Har ikke sett noen flere episoder, har ikke viaplay. Lenke til kommentar
AOEnuke Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Vet aldri hva produksjonen finner på. Magne er uansett en deltaker som ikke må undervurderes, både han og KR har en viss innflytelse på hotellet. Glenn er lett påvirkelig, tror det blir spennende å se hvor han ender opp! Endret 14. mai 2013 av AOEnuke Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Kan de kvinnelige deltakere be om å ikke bli filmet i dusjen? Siden det er et par som vises nesten hver dag, mens vi aldri får se andre... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Yahooo! Psykopatisk respons av Tina og Kristian Rene. Psykopatisk? Syns reaksjonen deres var både forventa og forståelig. Når du er på PH er det ikke lett å tenke rasjonelt. Det er også vanskelig å tenke rasjonelt når du er forelska. Tenk når du er begge deler samtidig. Forstår godt at de reagerer som de gjør. Men det gjør kanskje meg psykopatisk også... Gøyalt valg av hun nye, men et idiotisk ett tror jeg. Ganske sikker på at det kommer til å straffe seg. Kristian René er kanskje ikke helt tilregnelig for øyeblikket, men han har rett i mye av sine tanker rundt hvordan spillet er. Det virker kanskje kult og tøft å angripe den sterkeste aliansen når du kommer inn som helt ny, men selv om du klarer å svekke den litt, så vil det som oftest bite deg i ræva på et senere tidspunkt. 2 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Psykopatisk er såklart feil ord å bruke, da psykopater verken føler kjærlighet, og gjerne mangler evnen til å kunne kjenne på følelser. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Sweet å tina ryke, nå må vi bare få ut luis og magne Lenke til kommentar
TO_9531 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Gøyalt valg av hun nye, men et idiotisk ett tror jeg. Ganske sikker på at det kommer til å straffe seg. Kristian René er kanskje ikke helt tilregnelig for øyeblikket, men han har rett i mye av sine tanker rundt hvordan spillet er. Det virker kanskje kult og tøft å angripe den sterkeste aliansen når du kommer inn som helt ny, men selv om du klarer å svekke den litt, så vil det som oftest bite deg i ræva på et senere tidspunkt. Det var nok ikke så smart av hun nye, nei. Men KR spilte akkurat samme spillet når han kom inn. Han stilte seg jo bak Tina og partneren hennes som var ett av de sterkeste parene på hotellet da. For Kristian fungerte det jo utmerket å angripe den sterkeste alliansen. Karma is a bitch. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Haha, Så utrolig bra gjort av Lauretta! Dette var herlig! Det er nå det er greit å hovere. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Morsomt valg av Lauretta. Liker Kristian Rene, men han er morsomst når han må jobbe litt for å bli, ikke styre fullstendig. Om det er et lurt valg eller ikke av Lauretta, er ikke godt i så. Hun kan enten ende opp med å surfe seg til finalen via KR, eller så blir hun bytta ut med Charlotta. Det siste tror jeg blir å skje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg