Stonemeister Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Fantastisk at Erik er ute. Greit at han kanskje er underholdende ca. 10% av tiden, men jeg har han så langt ned i vrangstrupen ellers atte hjelp... Om Magne blir sendt hjem nå er alt bare fryd og gammen. Da er det ingen utpregede idioter igjen. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Syns at Erik var morsom jeg:) Litt kjipt at han må dra fordi han var jo keen på å få ut magne. Og når får den store alliansen enda mer makt. 8 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Hva var greien med at de dramatiserte Erik sin utsjekk fra starten av episoden? Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Hva var greien med at de dramatiserte Erik sin utsjekk fra starten av episoden? Skulle være en drøm tror jeg, tåpelig om du spør meg da Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Nå må de bare få ut Lois, Tina & magne og få inn litt ordentlige folk, så er vi på rett spor. Edit: Håper Birger vinner hele driten, selv om jeg antar Charlotta kommer til å skvise han ut før den tid. Endret 10. mai 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Jeg misliker faktisk Louis. Veldig. Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Nå må de bare få ut Lois, Tina & magne og få inn litt ordentlige folk, så er vi på rett spor. Edit: Håper Birger vinner hele driten, selv om jeg antar Charlotta kommer til å skvise han ut før den tid. Tror de klippa hvor Charlotta sier "jeg vil sende birger hjem" er fra da hu nettop sjekket inn igjen. Slik at de skaper litt spenning rundt det. Så forhåpentligvis så er det ikke "ekte" Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Jeg misliker faktisk Louis. Veldig. En9. Likte henne godt i starten. (Ja, jeg kaller henne det siden det er det hun foretrekker, er virkelig ikke så butthurt som andre (Latias) at jeg skal gå rundt å irritere meg over sånt småtteri.) Hun virket som en smart og reflektert person som ikke lot seg lure av gruppa, hun var også ganske ydmyk og forståelsefull, dessverre har hun virkelig falt. Særlig måten hun ruller med øynene og har sånne overlegne "rykninger" hver gang noen gjør noe hun ikke liker og at hver lille bevegelse skal være så overdrevent feminin, må liksom slenge med håret hvert femte sekund. I tillegg, som en kompis av meg nevnte, så er hun tross alt 26 år; forventer litt mer innsikt og kunnskap av deltakerne som er så pass oppi åra. Endret 10. mai 2013 av Carlgutt 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg theHerd Skrevet 10. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 10. mai 2013 forventer litt mer innsikt og kunnskap av deltakerne som er så pass oppi åra. Forventer egentlig ikke mer fra en mann i dameklær. 11 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Forventer egentlig ikke mer fra en mann i dameklær. Hvorfor skulle hun(han) være noe mindre oppegående enn andre bare på grunn av det? dust 4 Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Det var virkelig flaut å se på Louis da hun skulle bære kofferten til Magne. Det kan ikke ha vært så forbanna tungt, da hun garantert har mer muskler enn resten av jentene der inne. 8 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 hvilket gjeng som er der inne... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 hvilket gjeng som er der inne... Beste sesongen som har vært! 1 Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 (endret) Startet ganske kjedelig syntes jeg, men det har vært veldig underholdene de siste ukene . Bare jeg som tror at enten Tina eller Charlotta ryker den kommende uka? MTP "Neste uke på paradise" hvor begge to gråter. Endret 12. mai 2013 av bmw1502 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 eller en venn eller vennine av dem ? :o kristian rene kanskje ? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Håper Louis eller Magne, men tror ikke de hadde grått så mye da. Tenker det enten er en av de to eller Kristian Rene som du over her sa. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Er definitivt noen innenfor den alliansen. Håper det blir mye uro innad i den gruppen kommende uken. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Er definitivt noen innenfor den alliansen. Håper det blir mye uro innad i den gruppen kommende uken. ja det blir det. får se hva som skjer Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Er definitivt noen innenfor den alliansen. Håper det blir mye uro innad i den gruppen kommende uken. Klarer ikke å se for meg at de ville grått så mye om Magne eller Louis røk. Gleder meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Jeg gleder meg til dagens episode. Har tro på at alliansen til KR mister noen i dag. Det virker bare sånn ut ifra det vi har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg