The Norwegian Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Problemet er jo at det ikke er noen tråd for viasat seere, selv om jeg ligger en episode i forveien er jeg jo ikke intressert i å benytte meg av en tråd der alt diskuteres åpenlyst og det muligens finnes insideinformasjon om hvem som ryker ut og eventuelt vinner langt frem i tid. Sålenge det er lagt under spoilertag med advarsel skjønner jeg ikke helt hva du griner over. Må si meg enig her. Viaplay legger jo ut episodene en dag (eller fire dager for neste ukes episode) tidligere, men det betyr ikke at alle vil vite hva som skjer om 2 uker. 1 Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Må si meg enig her. Viaplay legger jo ut episodene en dag (eller fire dager for neste ukes episode) tidligere, men det betyr ikke at alle vil vite hva som skjer om 2 uker. Ja, der er sant. Selv venter jeg bare med å diskutere episodene til de er blitt vist på tv:) Men syntes det er greit å diskutere den nyeste viaplay episoden her så lenge man bruker spoiler tag, men forstår godt at det kan by på problemer. Dessuten er det vel egentlig trådstarter som har laget reglen om det og da må vi vel bare respektere hans/hennes ønsker? Endret 25. april 2013 av piratentim Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. april 2013 Forfatter Del Skrevet 25. april 2013 (endret) At det ikke finnes noen tråd for Viasat-brukerne er strengt tatt ikke vårt problem. Benytt dere av spoilertråden eller opprett en ny tråd der Viasat-folka kan prate om episoden før oss andre. Ligger en admin-melding et par sider tilbake i tråden, kan være lurt å lese den. Ingen spoilere i denne tråden er tillatt. Hold dere til TV3 sitt sendeskjema her inne eller gtfo. Endret 25. april 2013 av Latias 6 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Done did it. Viaplay betalere her: Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Halleluja, så får vi håpe de klarer å holde seg der. Tør nesten ikke gå inn i denne tråden lenger. Endret 25. april 2013 av Nevnarion 2 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Halleluja, så får vi håpe de klarer å holde seg der. Tør nesten ikke gå inn i denne tråden lenger. Nå kan man forhåpentligvis det da. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 haha så bleik janni blei i fjeset xD Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Janni er virkelig helt bortreist 2 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Kristian René tar virkelig kaka. Når han snakker høres det ut som han er med i 2. verdenskrig eller noe sånn. Spesielt å ha et så lidenskapelig forhold til et slikt konsept Heia Birger! 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Blir oppgitt over hvor fjern Janni er faktisk. Hu er helt borte jo.. Kristian Renè er en morsom type, spesielt når han snakker om seg selv 3`person Birger virker som en veldig ålreit type ja! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Syns Oda kan stikke hjem! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Forskjell på Janni og Kristian René hvertfall. Først i dag hadde det liksom gått opp for henne at det var allianser der inne. Hvor har hun vært de siste ukene? Kristian på sin side er jo helt oppslukt i spillet, og det er jo det som gjør han så underholdende også. At Sander gikk ut var litt overraskende, men samtidig ikke. At Charlotta kom inn igjen vet jeg ikke helt hva jeg syns om, hadde ikke sansen for henne sist hun var der, så det endrer seg neppe. Fryktet først når vi så henne at det var Ariel, heldigvis var det ikke fullt så ille, så at det viste seg å være Charlotta var nærmest en lettelse. Ellers er Erik helt idiot, viser seg nok en gang. Hadde han vært smart hadde han valgt Janni og fått ut Oda som uansett kommer til å ditche han ved første og beste anledning. Nok en gang, Birger er den jeg liker best. Han er den mest oppriktige og sympatiske av alle som er der, til og med når han valgte å ta Pia som partner i stedet for Janni, så var han ærlig om det overfor Isabell fra starten av. Endret 25. april 2013 av Nevnarion 1 Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 At Charlotta kom inn igjen vet jeg ikke helt hva jeg syns om, hadde ikke sansen for henne sist hun var der, så det endrer seg neppe. Fryktet først når vi så henne at det var Ariel, heldigvis var det ikke fullt så ille, så at det viste seg å være Charlotta var nærmest en lettelse. Hvorfor var det en lettelse? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Fordi det ikke var Ariel, og det meste var bedre enn Ariel. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Birger og Isabel er de eneste ok folkene igjen jo. Napoleonskomplekset til Kristian Rene og hvordan han overanalyserer er underholdende da. Magne = Slitsom Trine = Mer slitsom Oda = Enda mer Slitsom Louis = irritasjonsmoment at han får lov til å kalles ei jente, han har vel ikke engang fjernet rognposene? Eirik = stokk dum?, 100% lojal til Kristian og vet jo innerst inne at Kristian kan hive han ut når han vil. Får håpe de to nye lager litt action og muligens noen av de 5 blemmene jeg nevnte forsvinner iløpet av nesteuka? Edit: Jaja, nå er det 4 dager til neste sesong med The Valleys begynner igjen. Synes vi trenger et norsk realityshow uten hele spillkonseptet, tror det kunne vært artig. Endret 25. april 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Misliker egentlig de fleste deltakerne som er på hotellet. Og alliansen til Magne og Kristian Rene har jo blitt så sterk at det ikke er noe spenning lengre. Hjalp heller ikke Charlotta kommer inn og styrker alliansen ytterligere. Savner flere hemmelige oppdrag o.l., blir så forutsigbart når den sterke alliansen skaffer seg makt kun ved å være i flertall, for å så fritt kunne stemme ut dem de vil. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. april 2013 Forfatter Del Skrevet 25. april 2013 Janni. Har du sett maken. Min nominasjon til årets fredspris. At Charlotta kommer inn igjen er helt greit. Nest peneste av de som har vært på hotellet i år. Svenske brunetter er knall. Martyropplegget til Kristian. Herlighet mann, ro deg ned og tell til ti. Det verste er at jeg tror han er typen til å melde seg på for en tredje gang hvis han ikke vinner i år heller. 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Det verste er at jeg tror han er typen til å melde seg på for en tredje gang hvis han ikke vinner i år heller. Det hadde vært helt latterlig rått. Edit "Kristian Rene gir ikke opp, Kristian Rene ska vinne" Endret 25. april 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Vi trenger noen bad boys ala de som har vært med på PH Danmark. Knaldekongen, Frederik og de andre jævlene. Våre egne fremstilles som femi og grinete. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. april 2013 Forfatter Del Skrevet 25. april 2013 Nok en gang, Birger er den jeg liker best. Han er den mest oppriktige og sympatiske av alle som er der, til og med når han valgte å ta Pia som partner i stedet for Janni, så var han ærlig om det overfor Isabell fra starten av. Nja, føler ikke at han er den mest oppriktige. Han backstabba jo Charlotta ganske greit. Selvfølgelig er han ærlig overfor de få han har i sin egen allianse, han har jo egentlig ikke så mye annet valg. Trine = Mer slitsom Trine? Spent på å høre hvem det er. Det hadde vært helt latterlig rått. Edit "Kristian Rene gir ikke opp, Kristian Rene ska vinne" Tror ikke han hadde overlevd særlig lenge om han kom tilbake neste år. Nå vet jo seerne hva slags trussel han er i spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg