Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 Norge - Sesong 5 | [Mandag-torsdag kl. 21:30] *_INGEN_ SPOILERE I DENNE TRÅDEN*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vi sovnet, folkens? Hva synes dere om gårsdagens episode, med kåring av Mr. Paradise og greier?

Tror dessverre at mange, meg selv inkludert, har blitt litt forsiktige med å gå inn her etter å ha fått altfor mye ødelagt pga spoilers.

Ellers, syns det var greit at Kristian René ble mr. Paradise. Så slipper han å melde seg på neste år også. ;) Men syns det er synd at det er så mye taktikk i stemmingen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bruker ikke denne tråden av den enkle grunn at jeg ser episodene en dag før alle andre (viaplay) og er redd for å mikse opp episodene og deretter komme inn i denne tråden med spoilere.

Enig med å få ut Erik, alt som kommer ut kjeften er enten flaut å høre på eller uforståelig.

Lenke til kommentar

Hvem er inne tror de hadde blitt en populær deltaker på PH? Og hvordan tror dere de andre deltakerne og seerne ville sett på dere?

Jeg hadde nok blitt beskrevet som rar og sær av de andre deltakerne, mens seerne ville sett på meg som smart, men ikke noen typisk PH deltaker :)

Lenke til kommentar

Tror jeg hadde vært en underholdende kar, mangler bare en 15kg deff, tan og noen tattiser så hadde de nesten blitt nødt og ha meg med.

Det som stopper meg i å melde meg på er den destruktive effekten ett opphold på paradise kan gjøre for diverse karierer osv.

På den andre siden så er man jo sikret uendelig 17-20 år gammel punani de neste 2-3 årene :p

Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde vært med på ph tror jeg at folk hadde syntes jeg var morsom men litt sjenert:P Synd at når folk stemmer så tenker de kun taktik..

Stemmer ikke helt. Frederik på sesong 5 på den danske overlevde så si hele veien bare fordi alle synes han var morsom, mens de andre taktikkerne spilte ut hverandre før han til slutt dro et taktisk trekk rett før finalen og bytta partner til den sterkeste jenta og vant hele greia. Så man kan komme langt bare ved å spre godt humør være morsom :p Kan ofte bli sett på som ganske harmløs da.

Kunne aldri funnet på å melde meg på Paradise, men det er klart man har lekt litt med tanken på hva man ville gjort. Tror jeg kunne kommet ganske langt ved å spille litt forsiktig, men samtidig smart. Finne seg en sterk spiller som en god venn, og spille litt andrefiolin i en sånn gruppe er ikke dumt. Ikke lurt å fremstå som den store lederskikkelsen på hotellet, hvis man ønsker å vinne. Man kommer som regel langt, men rett før finalen vil man som regel ryke på et eller annet når folk inseer at denne personen må ut for man selv kan vinne.

Lenke til kommentar

Stian gjorde hele fjorårssesongen for min del. Var første sesongen jeg egentlig så på PH. Tidligere hadde jeg bare fått med meg enkelte ting, og var stort sett negativ til hele greia. Stian var den soleklare vinneren i forrige sesong, og det var nedtur når han gikk ut. Likevel vant han jo til slutt, på en måte. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...