The Norwegian Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Erik er den jeg liker minst inne på hotellet. Håper som de fleste andre at han blir sendt hjem snart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Erik er festlig som faen. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Erik er festlig som faen. Dumhetene hans er underholdene som pokker, men han irriterer meg grønn samtidig. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Alt ved Erik irriterer meg nå. Håper han blir sendt hjem, og det tror jeg også han blir ved første anledning. Det er vel ingen av jentene som har noen som helst tillit til han, så stressa som han er. Enig. Følte det var noe off med han nesten helt fra starten. De siste episodene har nesten vært slitsomt å se på pga han. Han er så klein, trangsynt og dum, skulle aldri vært på med på serien. Merker at de andre deltakerne nesten må "passe" på han og være ekstra varsom rundt han. Virker som at han fikser håret sitt hele tiden for å gjemme seg på badet. Sympatien har gått over til irritasjon frustrasjon. Spesielt etter holdning hans mot Louis. Dette blir på kanten til patetisk og tragisk. Endret 17. april 2013 av Carlgutt Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Jepp, også snakker han så jævlig usammenhengende og sakte, og det begynner å bli slitsomt å høre på. Vil heller ha Louis på hotellet enn Erik, og om Louis skal være der må Erik ut, rett og slett fordi han blir hundre ganger verre i hans/hennes nærvær. Jeg tror også at samtlige jenter på hotellet har gutter de vil velge fremfor Erik. Isabell har Sander, Tina har Kristian, også er det litt rot med resten overfor Birger og Magne, så en jente ryker jo denne uka, men hvis det kommer en gutt inn i neste må han være totalt udugelig om Erik ikke må pakke sekken. Kan det komme en twist med Louis om at h*n får velge å bytte kjønn på hotellet i fremtiden? Ville vært veldig gøy med tanke på spillet. De som har sett dagens episode: Den daten mellom Louis og Erik er et jævlig godt eksempel på hvorfor Erik må ut. Evner jo ikke å være underholdende i det hele tatt, og driver bare og maser om dagsfylla i hytt og gevær. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 http://tinaskovdal.blogg.no/ Høyt nivå. Håper Erik er ute før de begynner med Mr og Mrs Paradise opplegget, det kan fort bli brutalt. "Lapdancen" hans sitter ennå friskt i minnet. Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Gutten må jo ha væske i mellom-øret så uklart som han snakker. Virker som han tanker voldsomt, mens han prater. Hvis u f.eks. prøver å tenke på hvordan du spiser, beveger tunga mens du gjør det eller hvordan du puster så blir det vanskelig Men han er da absolutt ikke dum som dere så mange sier her... Han er vel også en av de få som studerer på universitetet? Er det ikke spesialpedagog han studerte ? Endret 17. april 2013 av piratentim Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Pedagogikk. Hva man studerer sier ingenting om hvor smart man er. Jeg studerer programmering, jeg er dum som et brød. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Super morsom episode i dag Birger Dahl leer seg ihjel av Erik:D jeg strutter med rumpa i været:D Oh får tilbake min kjære Kristian Renè Johansen?wiii Louís Furnes i love you babe!! Beste var Isabell Andersen:D jeg skal ikke ha sex med Sander Kalstrup inne på hotellet eller på utsiden?hahah koooos og få tilbake min herlige partner kristian ?som klarte og si my one and only til meg!! Og Erik nå må du skjerpe deg Louis er såå herlig uansett om hun er mann eller kvinne, og du trenger en partner for og overleve der inne!!! Har ikke så mye valg har du vell?? Eller hva synes dere alle sammen;) - Tina Skovdal. Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Pedagogikk. Hva man studerer sier ingenting om hvor smart man er. Jeg studerer programmering, jeg er dum som et brød. Aha og jeg tror ikke du er så dum som du sier Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 GLED dere til Torsdagens episode! Tror mange kommer til å bli glad! Lenke til kommentar
Seal Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Erik er jo utrolig douche mot louise... Syns oppriktig synd på han (jeg mener at man ikke blir kvinne av å ta på seg sminke). Må forresten berømme klipperne av programmet. Tirsdagens episode var fantastisk klippa Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Der falt Erik for meg... Å herregud for en løk. Nå ble det bare for dumt. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Går det ikkje ann å sjå episoder på nett når ein bruker adblock?? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 GLED dere til Torsdagens episode! Tror mange kommer til å bli glad! Så kul du er som vet alt før oss andre. 6 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 GLED dere til Torsdagens episode! Tror mange kommer til å bli glad! Vet ikke hva som skjer i morgendagens episode, men håper virkelig at ladyboyen får fyken. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Husker godt første episode av denne sesongen. Jeg trodde uten tvil at Tina var den skarpeste av dem alle. Så feil kan man ta. 3 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 DAGSFYLLA!!! KOM IGJEN A GUTTA. PLZ 3 Lenke til kommentar
Deku Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 (endret) Hehe tror Birger og Mari, eller Kristian Rene og Tina vinner i år. Endret 18. april 2013 av Deku 2 Lenke til kommentar
Deku Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 (endret) Pedagogikk. Hva man studerer sier ingenting om hvor smart man er. Jeg studerer programmering, jeg er dum som et brød. Sant det, at utdanning kun viser interesse eller jobbvalg. Du er modig som velger å studere programmering, de fleste klarer å programmere, men færre klarer å programmere elegant og presist med få kodelinjer. For eksempel er programmeringsspråket C++ et enormt stort språk, og tar mange år å mestre, vil si minst 5 år. Men det er et veldig populært språk fordi det er ekstremt allsidig og ryddig (ryddig som i hva det tillatter og ikke tillater, uten tvetydig rot som mange andre programmeringsspråk sliter med) Tilbake til Paradise, håper Mari og Birger vinner Endret 18. april 2013 av Deku 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg