Latias Skrevet 15. april 2013 Forfatter Del Skrevet 15. april 2013 De har jo tilgang til gratis røyk så da benytter de nok sjansen:) Tror nok at de også røyker for å spare litt på snusen:) Har de egentlig det? Jeg har alltid vært av det inntrykket at de får gratis alkohol, men at røyken/snusen må de selv stå for. Ellers er det relativt kjipt at TV3 play har lagt ut portrettintervju av neste deltaker før vedkommende i det hele tatt har sjekket inn. Unødvendig spoiling. Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Ellers er det relativt kjipt at TV3 play har lagt ut portrettintervju av neste deltaker før vedkommende i det hele tatt har sjekket inn. Unødvendig spoiling. Ja er mye spoiling av dem, prøer alltid å hoppe over "dette skjer i dagens/neste episode" Og bildet på filen spoiler også av og til Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Har de egentlig det? Jeg har alltid vært av det inntrykket at de får gratis alkohol, men at røyken/snusen må de selv stå for. Ser for meg at det ikke koster så mye for røyk i mehico at det har noe og si Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Andreas Akselsen fra forrige sesong sa at de fikk røyk der, de vasket klærne dine men det var ikke frisører der:) Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Noen som vet om episode 22 er den som blir sendt i morgen på TV? Altså tirsdag Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Ep22 er den som sendes imorgen, ja. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Noen må lage en gif eller en YouTube-video eller noe av Kristian René som sier "What the fuck?!?" i dagens episode. Fantastisk kameravinkel og ansiktsutrykk og alt. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Herregud som jeg lo under store deler av episode 22, fantastisk! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Beste episoden denne sesongen! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Tar seg skikkelig opp nå, dagens episode var en høydare. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Andreas Akselsen fra forrige sesong sa at de fikk røyk der, de vasket klærne dine men det var ikke frisører der:) Noen som vet noe mer om hvordan dagene arter seg på paradise i det "daglige"? Må jo bli fryktelig kjedelig. Er ep vi ser mandag-torsdag på selve dagen? En ep varer jo som regel en dag hvis jeg ikke tar helt feil, hva gjør deltakerene fredag-søndag? Husker Are forlot paradise i fjor fordi han kjedet seg. Må jo være veldig mye som skjer mellom deltakerene som vi ikke får se. Edit: Definitivt beste ep på lenge. Dreit meg ut å så den i går på viaplay, men i morra er jeg back on track! Endret 15. april 2013 av Carlgutt Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Noen som vet noe mer om hvordan dagene arter seg på paradise i det "daglige"? Må jo bli fryktelig kjedelig. Er ep vi ser mandag-torsdag på selve dagen? En ep varer jo som regel en dag hvis jeg ikke tar helt feil, hva gjør deltakerene fredag-søndag? Husker Are forlot paradise i fjor fordi han kjedet seg. Må jo være veldig mye som skjer mellom deltakerene som vi ikke får se. Edit: Definitivt beste ep på lenge. Dreit meg ut å så den i går på viaplay, men i morra er jeg back on track! De følger ikke en vanlig uke. Første uka, morgenen etter parseremonien var det fredag men de "latet" som om det var mandag:) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Hver uke for en paradise-deltaker er enkelt og greit fire dager. Så det er veldig sjeldent at parseremonien faktisk er på en torsdag for dem. Ellers er det faste tider for frokost, lunsj (?) og middag. Grunnen til det er at ellers hadde det aldri blitt noe felles måltider og det er ofte da det er brev bla. som kommer til deltakerne. Mens deltakerne spiser klargjøres rom o.l. til dagens "sprell". Det kan være alt fra å legge kostymer på ett av rommene til å ommøblere fellesarealer osv. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Det hele er bare en regissert film. Men vi later som om alt er ekte da. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. april 2013 Forfatter Del Skrevet 16. april 2013 På hvilket grunnlag blir han nye regnet som en jente egentlig? Man skifter ikke kjønn bare av å bytte klesstil og bruke mer sminke. Jaja, klager ikke så lenge vi får ut Mari i løpet av uka. 2 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Noen som vet noe mer om hvordan dagene arter seg på paradise i det "daglige"? Må jo bli fryktelig kjedelig. Er ep vi ser mandag-torsdag på selve dagen? En ep varer jo som regel en dag hvis jeg ikke tar helt feil, hva gjør deltakerene fredag-søndag? Husker Are forlot paradise i fjor fordi han kjedet seg. Må jo være veldig mye som skjer mellom deltakerene som vi ikke får se. Edit: Definitivt beste ep på lenge. Dreit meg ut å så den i går på viaplay, men i morra er jeg back on track! Derfor jeg mener at Big Brother er et bedre alternativ, Paradise er for mye skuespill. Men Paradise er igjen enklere å ta inn kontra Big Brother. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Helt vilt hvor anonym Janni er. Er hun fortsatt på hotellet? Har ikke sett henne omtrent siden episoden hun kom inn. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Ler hver gang Erik kommer på skjermen Han er morsom og rar uten at han prøver engang. Ganske sikker på at hvis du hadde plassert han på en scene hadde resultatet blitt ganske morsomt/awkvard 3 Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Ler hver gang Erik kommer på skjermen Han er morsom og rar uten at han prøver engang. Ganske sikker på at hvis du hadde plassert han på en scene hadde resultatet blitt ganske morsomt/awkvard Gutten må jo ha væske i mellom-øret så uklart som han snakker. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Alt ved Erik irriterer meg nå. Håper han blir sendt hjem, og det tror jeg også han blir ved første anledning. Det er vel ingen av jentene som har noen som helst tillit til han, så stressa som han er. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg