kloffsk Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Men man fikk jo aldri vite poengsummen? Jeg ser for meg at ingen av lagene fikk noe poeng på matematikkdelen og Sander+Isabel var raskest på det fysiske. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Sander virket også som at han hadde peiling på naturfagen, uten at jeg skal si så mye. Prøvde å drukne ut det meste når jeg hørte Erik si "oksygen i andre" eller noe sånt, og fikk derfor ikke med meg hva de faktisk skulle gjøre. Ikke fikk vi se besvarelsene heller. Matteoppgavene var ganske enkle å ta i hodet, men kan skjønne at man blir stressa når man er bakfull, ivrig på å vinne konkurransen og ikke har lov til å bruke penn og papir. Og jeg tror det kan stemme at jeg tror Isabell er dum siden hun oppfører seg som et lite barn til enhver tid. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Jeg fikk ihvertfall med meg at Sander og Isabell hadde riktig på den første matteoppgaven. Den delingsoppgaven! Så at svaret de hadde gitt var 64 om jeg ikke husker feil. 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 De hadde rett på begge de to første. Jeg tror de tok den tredje også, men det er vanskeligere å se utifra TV-bildene. Det man derimot ser, etter armhevingene til Janni, er at Sander er den som løser oppgavene. 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 De armhevingene til janni var håpløse, kunne spart ett par år på og ta den på knærne... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Når kommer mandagens episode på viaplay? Mener bestemt jeg så denne mandagens episode på torsdag i forrige uke... Eller så var det fredag. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Janni virker generelt helt fraværende. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Liker godt samspillet mellom Magne og Kristian. Kristian i seg selv er den klart feteste personen der inne, mens Magne blir mye mer interessant sammen med Kristian. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Det man derimot ser, etter armhevingene til Janni, er at Sander er den som løser oppgavene. Hvordan kan du se hvem som løser en matteoppgave? Den som skriver svaret? Morsomt at planen til Kristian og co fungerte, bare synd med responsen fra gruppen, hadde håpet på langt mer drama. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Alle var jo enige om at Karim måtte ut.. SKulle ønske det var gutteuke neste uke, føler ikke at Erik er den typiske ph deltakeren. Syns det også er synd at ingen av de gamle gutta kommer inn igjen:( Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Er dette bare synsing, eller spoilet du nettopp noe nå? Endret 11. april 2013 av Mala Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Er dette bare synsing, eller spoilet du nettopp noe nå? På slutten når de sier "kommer" så sier de at det er en farao og at det sjekker inn en ny jente:) Så har ikke spoila noe, har ikke viaplay heller så har ikke sett neste episode:( Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Tenkte egentlig på den siste setningen din, men du mente kanskje for neste uke og ikke resten av programmet ? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Veldig mye info i den neste uke preview'en som kommer etter hver episode: Kristian Rene kliner med Isabell? Tina blir seff sjalu. Det kommer en ny deltaker (Kleopatra) som Erik får en date med siden han blir kåret til "Caesar", dette blir sykt kleint. Etterpå får guttene mulighet til å stemme han ut/"styrte han"? Kristian Rene løfter armen og stemmer for å sende han ut. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Veldig mye info i den neste uke preview'en som kommer etter hver episode: Kristian Rene kliner med Isabell? Tina blir seff sjalu. Det kommer en ny deltaker (Kleopatra) som Erik får en date med siden han blir kåret til "Caesar", dette blir sykt kleint. Etterpå får guttene mulighet til å stemme han ut/"styrte han"? Kristian Rene løfter armen og stemmer for å sende han ut. Vi vet jo ikke om de stemte en om gangen, ser ingen grunn til at resten av guttene vil ha han der? Og siden TIna og Kristian rene har forlova seg, regner jeg med at de blir venner igjen selvom kristian rene er "utro" Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Vi vet jo ikke om de stemte en om gangen, ser ingen grunn til at resten av guttene vil ha han der? Og siden TIna og Kristian rene har forlova seg, regner jeg med at de blir venner igjen selvom kristian rene er "utro" Triana sier at de skal få mulig til å styrte "deres keiser" Ceasar, altså Erik. Rett etter dette ser vi at gutten står foran Erik og stemmer med sånne romerske gladiator tegn. Kristian Rene stemmer da tommel ned, dette er jo ganske fucka når han har lovet å støtte Erik. Magne følger sikkert Kristian, de andre tenker kanskje en mulighet til å få ut en gutt. Tina og Kristian ordner seg nok ja. Endret 11. april 2013 av Carlgutt Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 (endret) Er vel transa som kommer inn neste uke? Vil tippe han spiller som gutt, om vedkomne har litt vett, sånn den danske gjorde. Er vel få gutter som ønsker å dele seng med en transe, mens jenter ofte kan se på han som en god venn/venninne. Endret 12. april 2013 av Hargo Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Bruk spoilertråden. Spoilertråden blir vel brukt til at folk skryter av at de har funnet ut hvem som vinner, ikke neste ukes episode som burde gå greit å diskutere her så lenge man bruker spoilers. Alt som har blitt sagt så langt av meg er tilgjengelig informasjon fra forrige episode. 6 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Imponerende at de er sååå nøye på trening og ta seg bra ut, så røyker nesten samtlige som bare det.. De har jo tilgang til gratis røyk så da benytter de nok sjansen:) Tror nok at de også røyker for å spare litt på snusen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg