Krokanrull Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Er det flere enn meg som sliter med at det lagger noe sykt på Viaplay? Prøver å få sett morgendagens episode men det er jo helt umulig. Loader jo så sykt treigt.. Lagget ikke hos meg, men kvaliteten var lav, så det var tydelig at Viaplay sleit i kveld. Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Lagget ikke hos meg, men kvaliteten var lav, så det var tydelig at Viaplay sleit i kveld. Hadde topp kvalitet jeg så den i 22:30 tiden. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Hadde topp kvalitet jeg så den i 22:30 tiden. Jeg så den i 6-7-tiden. Ble nok fiksa utover 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Var han nye fyren ganske klein eller? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Synes han snøvler så sykt når han snakker. Virker helt sløv i munnkjakene, vanskelig å høre hva han sier (dialekten er ikke noe problem). Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Syntes han virket artig Han er annerledes og det liker jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Måtte le når han banna for seg selv. Rare fakter. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Har fått Magne i vrangstrupen. Få ut dusten. Hun kan heller stille seg med kristian rene. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Liker ikke Magne, har egentlig aldri hatt sansen for han, i motsetning til mange andre her. Virker utrolig høy på seg selv, han som alltid vet best. Var gøy å se at han og Janni kom på sisteplass på skoleoppgavene. Håper ellers at Kristian René klarer seg. Som nevnt tidligere, jeg liker ikke partneren hans, men selv fremstår han som en av de mest oppegående på hotellet. Han er en smart spiller, og det trenger denne serien. 1 Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Ja, hvem tenker dere har den fineste rumpen der inne da? Må si Tina scorer meget høyt på min skala ihvertfall.. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Magne er relativt dum som overkjører Janni helt, skjønner han ikke at det er guttene som står farlig denne uka? Et godt forhold til partneren er vanvittig viktig. Ganske teit at han blir irritert på hun sier det på parsplitten også. Magne er "for smart" for sitt eget beste, og jeg tviler på at han kommer særlig langt. Liker Sander og Kristian Rene best av gutta. Fint av Sander å ha guts nok til å ta valg mot de mest dominerende gutta der inne, men spørs om han ikke vil få problemer etter hvert om folk får en makt som kan sende han ut. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Tina har den desidert fineste rumpa! Magne liker jeg mindre og mindre, mangler totalt selvinnsikt. Morsomt når det selverklærte geniet havnet på sisteplass. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Jeg hadde også bedt Janni holde kjeft. 3 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Forøvrig ikke så rart at Tina har vært mobbeoffer. Hun virker som en flott kombinasjon av tilbakestående og bitch (på en litt søt måte). 5 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Enig. Tina virker som den mest motbydelige deltakeren på lenge. KLIKKER på Mari fordi hun løy, så gjør hun akkurat det samme mot oda Hadde virkelig vært ålreit om hun hadde røket ut etterhvert 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Hvor mye røyker Mari egentlig? Når man ser flere episoder på rad kommer det ekstremt godt frem Blir nesten litt irritert haha. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Imponerende at de er sååå nøye på trening og ta seg bra ut, så røyker nesten samtlige som bare det.. 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Isabell er nok mye smartere enn det hun får creds for. Hun vant den skole greia og i tillegg skjønner hun mye av det Rene driver på med. Skinnet kan bedra. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Isabell er nok mye smartere enn det hun får creds for. Hun vant den skole greia og i tillegg skjønner hun mye av det Rene driver på med. Skinnet kan bedra. Akkurat det tror jeg Sander skal ha minst like mye av æren for, men at Isabell er smartere enn man skulle tro er nok ikke usannsynlig, med tanke på at hun som regel fremstår som totalt hjernedød. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Akkurat det tror jeg Sander skal ha minst like mye av æren for, men at Isabell er smartere enn man skulle tro er nok ikke usannsynlig, med tanke på at hun som regel fremstår som totalt hjernedød. Hun fikk jo 6 i matte da. Sikkert P-matte, men 6er fortsatt ikke verst. Selv om man sier mange "dumme" ting, er litt sprudlende og ikke tar seg selv så høytidelig betyr ikke det at man er retard. Alt for mange folk her i verden som tror og prøver å oppføre seg så jævlig smarte. Magne, Tina feks.. Endret 11. april 2013 av Carlgutt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg