Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 Norge - Sesong 5 | [Mandag-torsdag kl. 21:30] *_INGEN_ SPOILERE I DENNE TRÅDEN*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker ikke Magne, har egentlig aldri hatt sansen for han, i motsetning til mange andre her. Virker utrolig høy på seg selv, han som alltid vet best. Var gøy å se at han og Janni kom på sisteplass på skoleoppgavene.

Håper ellers at Kristian René klarer seg. Som nevnt tidligere, jeg liker ikke partneren hans, men selv fremstår han som en av de mest oppegående på hotellet. Han er en smart spiller, og det trenger denne serien.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Magne er relativt dum som overkjører Janni helt, skjønner han ikke at det er guttene som står farlig denne uka? Et godt forhold til partneren er vanvittig viktig. Ganske teit at han blir irritert på hun sier det på parsplitten også. Magne er "for smart" for sitt eget beste, og jeg tviler på at han kommer særlig langt.

Liker Sander og Kristian Rene best av gutta. Fint av Sander å ha guts nok til å ta valg mot de mest dominerende gutta der inne, men spørs om han ikke vil få problemer etter hvert om folk får en makt som kan sende han ut.

Lenke til kommentar

Isabell er nok mye smartere enn det hun får creds for. Hun vant den skole greia og i tillegg skjønner hun mye av det Rene driver på med. Skinnet kan bedra.

Akkurat det tror jeg Sander skal ha minst like mye av æren for, men at Isabell er smartere enn man skulle tro er nok ikke usannsynlig, med tanke på at hun som regel fremstår som totalt hjernedød.

Lenke til kommentar

Akkurat det tror jeg Sander skal ha minst like mye av æren for, men at Isabell er smartere enn man skulle tro er nok ikke usannsynlig, med tanke på at hun som regel fremstår som totalt hjernedød.

Hun fikk jo 6 i matte da. Sikkert P-matte, men 6er fortsatt ikke verst. Selv om man sier mange "dumme" ting, er litt sprudlende og ikke tar seg selv så høytidelig betyr ikke det at man er retard. Alt for mange folk her i verden som tror og prøver å oppføre seg så jævlig smarte. Magne, Tina feks..

Endret av Carlgutt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...