Seal Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Nesten verre enn Christina fra i fjor jo! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Synes óg Birger virker ålreit. Men jeg må si jeg stussa litt da alle gutta satt ved poolen og lagde ekstremt tåpelige lyder osv. Uten tv, radio, mobiltelefon osv samt. uten mulighet til å sette på egen musikk en gang, ikke rart de blir litt rare Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Nesten verre enn Christina fra i fjor jo! Slapp av litt a. Lenke til kommentar
izme Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Verdt å sjekke ut om du bruker tv3play.no for å se på PH: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1310434 OBS! De første filtrene funker ikke, gå til min post på slutten for at det skal fungere. 2 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Anbefaler TV3 play appen til iOS. Fungerer strålende, ingen reklame! Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Tydelig å se hvem som har spilt best i starten. Å gå for hardt ut de første ukene på den norske versjonen av Paradise Hotel, er ikke det smarteste. Mari og Kristian Rene har jeg faktisk sansen for. Mulig Mari er litt kjedelig, men smart det er hun. At Janni ikke klarte å gjette riktig på noen av jentene, er ganske svakt. Hun burde i det minste klart Ariel.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Janni er jo en liten dverg. Noen som vet hvor høy hun er? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Paradise-paret har forlovet seg Kristian René Johansen (22) fra Tromsø og Tina Skovdal (22) fra Oslo har fått god tone seg i mellom etter å ha delt rom i to uker i TV3s realityserie «Paradise Hotel». Flere deltagere har tidligere blitt kjærester etter å ha vært med i den norske versjonen av «Paradise Hotel», men Kristian René og Tina vil bli de første deltagerne som gifter seg. Jøss. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 1-1,5 års tid er det vel overskrifter rundt bruddet tenker jeg. MAX Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Jøss. Wuut, Tina er jo bare forferdelig, hun må vel gjøre noe for Kristian René da. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 http://vimeo.com/63260188 Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Det begynner å bli underholdende nå. Tina er et brødhue. "Jeg hater svake mennesker!" ... 3 Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Viaplay-dritten vil jo ikke spille av episode 17, kommer feilmelding. Nå har dem belasta meg selv om jeg skal ha gratis prøvetid, hurra. For ikke å snakke om hyppig lagging jeg opplever der. Ikke fornøyd. Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 ...i tillegg legger de ut bilde av han nye fyren FØR vi har sett episoden på viaplay. Nå er liksom hele spenningen om den nye gjesten borte. Doh.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Hadde vært gøy hvis Mari hadde valgt å redde Ariel og byttet henne ut med Tina. Men greit at Ariel reiste, likte henne ikke i det hele tatt. Liker fortsatt Kristian, synd han står med den mest irriterende dama der inne. 3 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Sander troller to kjerringer med ett tørk. Fantastisk! Endret 4. april 2013 av Stonemeister 1 Lenke til kommentar
xelp Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Det med bilde av nye deltakere før man ser episoden gjorde de også med Thomas og Janni.. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Det med bilde av nye deltakere før man ser episoden gjorde de også med Thomas og Janni.. Fortsatt ganske småteit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg