Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 Norge - Sesong 5 | [Mandag-torsdag kl. 21:30] *_INGEN_ SPOILERE I DENNE TRÅDEN*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes óg Birger virker ålreit. Men jeg må si jeg stussa litt da alle gutta satt ved poolen og lagde ekstremt tåpelige lyder osv.

Uten tv, radio, mobiltelefon osv samt. uten mulighet til å sette på egen musikk en gang, ikke rart de blir litt rare :p

Lenke til kommentar

Tydelig å se hvem som har spilt best i starten. Å gå for hardt ut de første ukene på den norske versjonen av Paradise Hotel, er ikke det smarteste.

Mari og Kristian Rene har jeg faktisk sansen for. Mulig Mari er litt kjedelig, men smart det er hun.

At Janni ikke klarte å gjette riktig på noen av jentene, er ganske svakt. Hun burde i det minste klart Ariel..

Lenke til kommentar
Paradise-paret har forlovet seg

Kristian René Johansen (22) fra Tromsø og Tina Skovdal (22) fra Oslo har fått god tone seg i mellom etter å ha delt rom i to uker i TV3s realityserie «Paradise Hotel».

Flere deltagere har tidligere blitt kjærester etter å ha vært med i den norske versjonen av «Paradise Hotel», men Kristian René og Tina vil bli de første deltagerne som gifter seg.

Jøss.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...