Stonemeister Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Herregud, for et togvrak Sander og Ariel er. 2 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Kanskje mange er uenige nå, men syns det er heftig at Sander ikke kjører 100% spill, men prøver å få seg ett ligg og bare ha det fett:) Blir litt slitsomt med all taktikken.. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Kanskje mange er uenige nå, men syns det er heftig at Sander ikke kjører 100% spill, men prøver å få seg ett ligg og bare ha det fett:) Blir litt slitsomt med all taktikken.. Går fint an å gjøre begge deler. Peter fra den danske versjonen er vel det beste eksempelet på det Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Hun Janni virker ganske ålreit. Synes ingen som er der inne er digge, men hun topper tronen ganske soleklart nå som Charlotta har dratt. Ellers er nivået (som vanlig) elendig på jentene. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Haha, smaken er som baken, hun virker ikke så smart, no offence. Charlotta var heller ikke pen, også var hun bitch mot Birger. Jeg liker Mari, jeg liker måten hun er på, men jeg håper hun blir litt mer livlig og villig etter hvert. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Kristian Rene og Mari hadde vært et dritsterkt par, begge er jo gode spillere:) Btw flere enn meg som hater at Kristian Rene skal snakke i Tredjeperson? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Greit om Mari blir mer livlig etterhvert, like hun godt. En kvinnelig versjon av Kristian Rene minus livligheten. At Kristian Rene snakker i 3. person er mer morsomt enn irriterende synes jeg. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Får lyst til å kaste ting på TVen hver gang Tina dukker opp på skjermen. Føler at alt hun har gjort de siste 2 ukene er å klage, klage og atter klage. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Få a ut, ingenting annet enn irriterende. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Få nå ut Oda (for ett jævla gnagsår) og Mari (At det går an å være så jævla veslevoksen i en alder av 22, 23? fyy faen sier jeg bare.) først isåfall. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Syns nå Tina er mer veslevoksen enn Mari. Syns Maris personlighet er bedre enn de fleste av jentene på hotellet. Ikke så dum å se på heller, synd at hun røyker som en svamp though. Men det er en annen sak, hud og tenner down the drain.. Artig når Tina fikk det til å høres ut som der Mari kommer fra (Kolbotn) er langt på landet, når det faktisk er 5-10 min fra Nordstrand (Tina) til Kolbotn. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Tina var den jeg fikk best førsteintrykk av. Hun er ikke en favoritt lenger. 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Syns nå Tina er mer veslevoksen enn Mari. Gir Tina litt mer slack på oppførsel pga. hun er lettere på øyet enn Mari i mine øyne, hvor Mari både er en typisk 5'er utsendemessig og overdrevent prippen. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Da håper jeg ikke det er terningkast det er snakk om, men en skala fra 1-10? Syntes det er kult at han Magne klarer å tenke litt spill i motsetning til resten av folka der inne. Med en gang han ser Ariel sliter fordi Sander og Isabell holder på, så går han og legger inn noen kort hos den lille havfruen. Samme gjorde han med hun nye. 5 Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Haha, vanskelig å finne en favoritt når så og si alle er like mye hjerneskadet.. Det er en grunn for at de er der, de er håndplukket fordi de utmerker seg fra vanlige folk og er spesiell. (kan tolkes både negativt og positivt) Hvis jeg skulle henge med noen fra Paradise Hotel på utsiden måtte det vært Birger. Han virket helt retardet i starten, men har fått et mye bedre inntrykk av han etterhvert. Virker som en chill og morsom type med sær humor. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Da håper jeg ikke det er terningkast det er snakk om, men en skala fra 1-10? Selvfølgelig 1-10 ja Digger forøvrig Birger, så win med sånne som er 95% prat og 0% action i realityserier Lenke til kommentar
nybb Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Synes óg Birger virker ålreit. Men jeg må si jeg stussa litt da alle gutta satt ved poolen og lagde ekstremt tåpelige lyder osv. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Faen så harry og ekkel Oda er... 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Oda er så motbydelig at jeg har faen ikke ord. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg