knipsolini Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Mari imponerer meg! Jeg skjønner ikke hvorfor TV3 måtte hente inn Oda igjen, om ikke det bare var for å irritere de andre deltakerne. Også bra at Magne kom inn igjen, som forventet. Jeg har forresten hatt rett i at Kristian Rene var morderen, Magne skulle inn igjen, og at Mari skulle gå til Birger. Føler at jeg klarer å tolke produsentenes vinklinger nå 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Bonus i natt gitt, mandagens episode ligger for mine føtter. Max chill! Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Herlig episode, ting kunne ikke gått bedre! Gullkornmannen på esel som både er hyggelig og taktisk oppegående og kanskje den mest smarte dama der inne; Mari kom seg videre. Birger tha playa sender Mari videre med et smil. Meget bra episode. Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Noen snille medmennesker her som har Viaplay og kunne lånt den bort til en fattig kar slik at jeg får sett mandagens episode? Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Noen snille medmennesker her som har Viaplay og kunne lånt den bort til en fattig kar slik at jeg får sett mandagens episode? Alle episodene ligger vel gratis på tv3play.no? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Mari imponerer igjen. Tror hun kan komme langt, og jeg håper Birger er smart nok til å spille med henne. Fått mer og mer sansen for begge de to egentlig. Fint å få Magne inn igjen. Snakk om skrue.. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Noen snille medmennesker her som har Viaplay og kunne lånt den bort til en fattig kar slik at jeg får sett mandagens episode? Tips: Registrer deg på viaplay, så får du 1 mnd. gratis pre-watch på paradise + masse,masse innhold i form av serier/filmer. Lenke til kommentar
xelp Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Noen snille medmennesker her som har Viaplay og kunne lånt den bort til en fattig kar slik at jeg får sett mandagens episode? Er man inne på Viaplay-kontoen sin kan man se kontonummer og andre personlige opplysninger, så tviler på at noen er særlig interessert i å leie det ut til en vilt fremmed. Du må nok betale, slik som alle andre må. 1 Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Brukte min gratis-periode ifjor. Men nevermind. Lagde meg virtuelt VISA på entropay.com og brukte det til å lage ny konto på Viaplay med. ;D Lenke til kommentar
xelp Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Brukte min gratis-periode ifjor. Men nevermind. Lagde meg virtuelt VISA på entropay.com og brukte det til å lage ny konto på Viaplay med. ;D Shame on you! Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Shame on you! Kalles å være smart Lenke til kommentar
TeyanaJoy Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Mari imponerer meg! Jeg skjønner ikke hvorfor TV3 måtte hente inn Oda igjen, om ikke det bare var for å irritere de andre deltakerne. Også bra at Magne kom inn igjen, som forventet. Jeg har forresten hatt rett i at Kristian Rene var morderen, Magne skulle inn igjen, og at Mari skulle gå til Birger. Føler at jeg klarer å tolke produsentenes vinklinger nå du jekk deg ned noen hakk, de aller fleste forventet at morderen var krisitan og alle visse magne kom inn igjen. i hvertfall de som følger med Lenke til kommentar
Seal Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) Alle visste at Magne skulle komme inn igjen ja? Var jo bare fordi Ariel er totalt idiot. Endret 29. mars 2013 av Blitsen Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 du jekk deg ned noen hakk, de aller fleste forventet at morderen var krisitan og alle visse magne kom inn igjen. i hvertfall de som følger med Nei? Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Synd at Mari og Oda tror Ariel er så falsk. Men det er vel egentlig ofte slik med slike jenter... De de ikke liker er som regel bare falske, punktum. Hvis dere skulle vært venn med en av deltakerne der inne, hvem ville dere valgt? Jeg velger Magne! 1 Lenke til kommentar
TeyanaJoy Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Jeg ville valgt Kristian Reneé-- men så kjenner jeg han fra før da så teller kanskje ikke Ellers hadde det nok vært Ariel tror jeg, hun virker hyggelig. Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Jeg ville valgt Kristian Reneé-- men så kjenner jeg han fra før da så teller kanskje ikke Ellers hadde det nok vært Ariel tror jeg, hun virker hyggelig. Ja hun Ariel kunne vel egentlig også jeg valgt Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Altså. Jeg vet ikke hva jeg skal si engang. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Holdt på å le meg ihjel når det der foregjikk på skjermen! Lenke til kommentar
xelp Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Holdt på å le meg ihjel når det der foregjikk på skjermen! Jeg klarte ikke engang å le, jeg fikk bare vondt inni meg.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg