Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 Norge - Sesong 5 | [Mandag-torsdag kl. 21:30] *_INGEN_ SPOILERE I DENNE TRÅDEN*

Anbefalte innlegg

Mari imponerer meg! Jeg skjønner ikke hvorfor TV3 måtte hente inn Oda igjen, om ikke det bare var for å irritere de andre deltakerne. Også bra at Magne kom inn igjen, som forventet. Jeg har forresten hatt rett i at Kristian Rene var morderen, Magne skulle inn igjen, og at Mari skulle gå til Birger. Føler at jeg klarer å tolke produsentenes vinklinger nå :p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen snille medmennesker her som har Viaplay og kunne lånt den bort til en fattig kar slik at jeg får sett mandagens episode? :)

Tips: Registrer deg på viaplay, så får du 1 mnd. gratis pre-watch på paradise + masse,masse innhold i form av serier/filmer.

Lenke til kommentar

Noen snille medmennesker her som har Viaplay og kunne lånt den bort til en fattig kar slik at jeg får sett mandagens episode? :)

Er man inne på Viaplay-kontoen sin kan man se kontonummer og andre personlige opplysninger, så tviler på at noen er særlig interessert i å leie det ut til en vilt fremmed. Du må nok betale, slik som alle andre må.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mari imponerer meg! Jeg skjønner ikke hvorfor TV3 måtte hente inn Oda igjen, om ikke det bare var for å irritere de andre deltakerne. Også bra at Magne kom inn igjen, som forventet. Jeg har forresten hatt rett i at Kristian Rene var morderen, Magne skulle inn igjen, og at Mari skulle gå til Birger. Føler at jeg klarer å tolke produsentenes vinklinger nå :p

du jekk deg ned noen hakk, de aller fleste forventet at morderen var krisitan og alle visse magne kom inn igjen. i hvertfall de som følger med ;)

Lenke til kommentar

Synd at Mari og Oda tror Ariel er så falsk. Men det er vel egentlig ofte slik med slike jenter... De de ikke liker er som regel bare falske, punktum.

Hvis dere skulle vært venn med en av deltakerne der inne, hvem ville dere valgt?

Jeg velger Magne! :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...