Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 Norge - Sesong 5 | [Mandag-torsdag kl. 21:30] *_INGEN_ SPOILERE I DENNE TRÅDEN*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Birger har virkelig kommet seg. Mer oppegående enn man først tror han der. Morsom også, episoden i tillegg. Sander kan si byebye til den flymekanikerjobben i forsvaret tror jeg, haha.

 

Måtte le litt av birger når han lyttet på magen til Charlotta og hørte "skvulping" :p

Mistet helt sansen for Sander når han satt og lo og gjorde narr av Karim ved å kalle han feit å stygg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Liker også Birger bedre og bedre, han virka utrolig klysete i starten, men er jo en likandes kar.

Ellers så tror jeg at blant jentene er Tina "morderen". Hun er den mest tenkelige, i og med at denne morderen da må være utpekt av Mads. Mest sannsynlig at han valgte den han sto nærmest. Samtidig har jeg en følelse av at det er nettopp dette Tv3 vil vi skal tro, og at morderen kanskje er en mindre tenkelig en. Magne er jo en god kandidat.

Lenke til kommentar

Nei. Mads valgte en som skulle være "morderen". Den jeg tror drepte Thomas, er Magne.

 

Åja, riktig. Haha, men da er det jo faktisk litt spennende og da :p

 

 

Tror Tina er morderen.

 

Tror kanskje det er Magne. Tina sa jo i disse intervjuene at hun var nysgjerrig på hvem som var drept. Hvorfor skulle hun lyve til seerne? På den andre siden syns jeg det er rart hvis produsentene har klippet det sånn at vi skal komme på sporet med en gang. Det var jo klippet veldig i retning av Magne (altså at alle trodde det var Magne), og kjenner jeg TV-produksjon riktig, betyr det at det IKKE er han.

Lenke til kommentar

Håper de tar inn av de danske storspillerne en gang denne sesongen, det hadde vært utrolig fett. Selv om han/hun sannsynligvis ville blitt kastet ut fort fordi "han tenker ikke på gruppa", som de er så vanvittig opptatte av i den norske versjonen :p

 

Fått inn Nick, Frederik, Rasmus eller noe sånt i den norske. Åh, det hadde vært gøy.

 

Ellers er det alltid gøy med noen gamle som vender tilbake. Regner med det skjer også i år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Ellers er det alltid gøy med noen gamle som vender tilbake. Regner med det skjer også i år.

 

Kristian René har kommet inn.

Endret av r2d290 waits for Obi-Wan
Lenke til kommentar

Da vet vi at det ikke er Magne som er morderen.

 

Jeg ville siktet mot den mest usannsynlige og den som har fått minst oppmerksomhet. Tina er jo mest sannsynlig, men om det var henne, hvorfor kicket hun ikke ut en jente? I tillegg, Tina HATET jo Sander, så hvorfor drepte hun ikke han isåfall?

 

 

Jeg tror det er Kristian Renè, og han kan være en jævlig god skuespiller. I tillegg så jeg antydninger til ringer på handen til han som plasserte bildet på den kanten. Kristian går med ringer.

Endret av Reptilia
Lenke til kommentar

Syns Magne var rå så det var en jævlig twist å ryke på for hans del. Paradise Hotel i et nøtteskall det der. Du kan gjøre alt riktig, men så kommer det en eller annen idiotisk lek eller noe lignende og man ryker.

 

Tipper det er Birger eller kanskje Ariel som er morderen, hadde vært artig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Føler meg ganske sikker på at det er Birger. Det er jo en gutt, og det er vel sannsynligvis en enten Mads eller Amir som skulle velge en morder, og da sannsynligvis Amir, da han røk på en liten tvist.

 

Thomas kommer inn igjen, ser det ut som. Blir ikke direkte sjokka om Magne kommer inn igjen etter hvert også. Spørs litt hvor mange "gamle" som er der om noen uker.

Endret av Hargo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...