Seal Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Er det bare jeg som av hele mitt hjerte håper Birger vinner? Hadde helt klart vært det morsomste resultatet Syns forresten det var skikkelig kult at Kristian René kom inn igjen. Litt av en type! Endret 22. mars 2013 av Blitsen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Håper også Birger henger med lengst mulig, for en skrue! Absolutt ikke ett minus med the return of Kristian nei, typen i Allers vettu. Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Kristian er jo passelig høy på seg selv, men han minner meg litt om Niclas Windel. Hvis han ligger lavt sådan.. Isåfall kan han vinne hele driten. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Jeg syns det var ganske kult at Kristian Rene kom inn igjen. Jeg like han ikke i det hele tatt forrige sesong, men han er en som lager spenning og liv der inne, så håper han blir med en stund. Den nye taktikken hans kan faktisk funke også, ser jo at f.eks. Tina ikke skjønte at han valgte henne av taktiske grunner. Kristian er smart, og har vært i gamet før. Ellers så er jeg glad, men overrasket, over at Birger ikke røk ut. Og når Kristian sa at han skulle la Charlotta vente, var jeg sikker på han skulle sende ut Thomas. Så det ikke komme i det hele tatt at han skulle sende ut Mads. Men det viser bare svakheten ved taktikken til Mads og Amir, de var altfor åpenlyse med at de spillte et spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) Magne har en av de mest punchable face'ene jeg har sett. Væremåten hans hjelper ikke stort heller. Synd Amir og Mads gikk ut. Endret 24. mars 2013 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
Seal Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Bollshit, ikkje drit dæi uuut. Amir var kun sinna og ekkel. Mads virket som en ålreit person når Amir ikke var i nærheten, men det var ikke rent ofte. 3 Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Bollshit, ikkje drit dæi uuut. Amir var kun sinna og ekkel. Mads virket som en ålreit person når Amir ikke var i nærheten, men det var ikke rent ofte. Veldig enig, Mads hadde nok kommet mye lenger uten Amir. Ufattelig glad for at Amir røyk ut så jeg slapp å høre mer på ghetto pratet hans, skikkelig dårlig fyr, men det skjønte man jo før han i det hele tatt åpnet kjeften. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Hahaha elsker Karim allerede! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Den følelsen når de sier Den følelsen på Paradise Hotel. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Karim virker som en kul fyr, han kan gjerne sende ut Birger for min del. Jeg føler alt Birger gjør er å klage. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Er Thomas en kjip fyr? Sånn type som Tv3 "må" få ut (feksThea), eller var han bare max uheldig nå? Lenke til kommentar
Seal Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Det var vel han Mads valgte? Så han får vel en mulighet til å komme tilbake. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Det var vel han Mads valgte? Så han får vel en mulighet til å komme tilbake. Nei. Mads valgte en som skulle være "morderen". Den jeg tror drepte Thomas, er Magne. Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Hva skjer hvis Karim gjetter rett morder? Får Thomas kommer tilbake da? Magne er en typisk dårlig løgner og Sander var allerede på sporet på han. Tipper det er Magne eller Kristian Renè som er morderen. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Skjønner ikke at Mads vil at Magne skal være morderen? Kjipt at Thomas røk, likte han godt:( Kan morderen være begge kjønn? Isåfall: Jente: Tina Gutt: Sander Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Skjønner ikke at Mads vil at Magne skal være morderen? Kjipt at Thomas røk, likte han godt:( Kan morderen være begge kjønn? Isåfall: Jente: Tina Gutt: Sander Du sier noe der.. Morderen kan antageligvis være begge kjønn. Kan være at Mads valgte morderen til å være den som sto han nærmest. Da tenker jeg Tina med engang, siden hun sikkert får en fredning elns hvis hun greier oppdraget. Eller kanskje Birger siden han grein når Mads dro, og det satte han pris på i intervjuet etter at han røk ut.. Så skifter mening: Tina eller Birger Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Er det ikke forhåndsvisning på viaplay lenger, eller er jeg blind? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Tror Tina er morderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg