Øystein.F. Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Gas Powered Games hiv seg på folkefinansieringstrenden. Les hele saken Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Hva med en link til Kickstarter-kampanjen dems i artikkelen? Den finner du forøvrig her: Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg vet ikke helt, jeg.... De burde kanskje brukt litt mindre gryn på Jeremy Soule og litt mer på å vise oss hva spillet deres går ut på. ARPG med strategielementer, javel, men Chris Taylor er ingen Tim Schafer, og ikke har han jobbet for Black Isle. Trenger mer info! Skeptisk til denne, dessverre. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Begynner å lure på når det store Crowdfunding kollapset kommer. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Begynner å lure på når det store Crowdfunding kollapset kommer. Det kommer aldri. Gode prosjekter kommer til å bli finansiert uansett. Heldigvis. 2 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Space Siege var et makkverk uten like. Er ikke så sikker på om jeg er særlig interessert i hva som kommer ut av Gas Powered's studio lenger. Eller rettere sagt, jeg er ikke særlig interessert i å støtte dem før jeg har noe mer reellt å befeste øynene på. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Hva var et makkverk med Space Siege? Du kan vel ikke kalle det så dårlig? Det var fullt spillbart og jeg støtte ikke på noe problemer når jeg spilte gjennom det. Personlig likte jeg spillet veldig godt. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Synes settingen virker interessant, men jeg er ikke interessert i å legge $20 i det før jeg har lest noen reviews. Om jeg da må betale $25 eller $30 får så være. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Var virkelig demigod et så solid spill? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Hva var et makkverk med Space Siege? Du kan vel ikke kalle det så dårlig? Det var fullt spillbart og jeg støtte ikke på noe problemer når jeg spilte gjennom det. Personlig likte jeg spillet veldig godt. Det fantes ikke variasjon i spillet. Det var grenseløst kjedelig, områdene var strippet for kreativitet og inspirasjon, og historien var så uinteressant som det går an å få en historie. Hele party-systemet fra Dungeon Siege 2 var borte, og coop-funksjonaliteten var svært begrenset. Kanskje Space Siege ikke var et makkverk. Men når det gikk i Dungeon Siege 2's fotspor, er det vanskelig å ikke sammenligne de to og bli enormt skuffet. Dungeon Siege 2 var et flott spill, med mangfoldige og unike lokasjoner (til gjengjeld hadde Space Siege grå korridorer), spennende gameplay, plenty med loot, unike karakterer og full COOP-integrering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå